Lillan ´är till salu..
Nu är de bestämt vitt på svart,Lillan ska säljas… Någon intresserad??+

Hur kan det komma sig?
va! varför ?

undrar som de andra .. ?!
Personliga skäl vill jag bara seja.. mer vill jag inte gå in på nu.. Då detta är ett svårt beslut för mig
ååh jättetråkigt ju !
vad ska du ha för henne ?

Nej men va tråkigt… =(
Runt 20 har vi sagt.. å de är hon värd.. vet kommer ut den 30d å fixar papper å chipp

Är det skäcken du ska sälja som du har foton på i ditt album?
mm. den är det
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Är det pållen som är med föl?

#10 Hon var aldrig dräktig.. Tror jag?

Är hyffsat säker på att Me_Minie var orolig/trodde hon var dräktig, men det visade sig att hon inte var det.
Jopp det stämmer, lillan gick med en klapphingst fram tills för ungefär ett år sen (augusti nånting) och ett annat sto gick med dom. Det andra stoet hadde klapphingsten lyckats få dräktig, så f.d ägaren ringte och varnade att det fanns en liten chans även lillan va dräktig med. Men det värkar inte va nåt där..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Okej, så här är de.. Jag mår psykiskt dåligt just nu.. Allt i mitt förflutna har hunnit i kapp mig, å de sätter en spärr…
Därför har jag och min sambo diskuterat å de är för lillans skull hon säljs. Sen känner jag att jag inte har de rätta intresset för å ha en egen häst heller riktigt.. Jag vill ägna mig åt mitt liv å få ordning på allt..
Jag ska ägna mig åt mina hundar å min sambo å åt MIG själv.. För att må bra.. De finns inte riktigt med tid för lillan..
tråkigt, men bra att du tar ett sånthär beslut, bra att du tänker på dig själv och henne. hoppas du mår bättre snart..
Nu ligger hon ute.. http://www.blocket.se/vi/12308165.htm?ca=3_s

# 16 Så vacker.. Hoppas du hittar ett toppenhem åt henne..

#16, Lycka til! :)
Ja de gör jag nog.. någon finns nog där ute för henne.. den rätta ägaren…

Gud så underbar!!!
Lycka till så jättemkt med försäljningen!!!! =)
Hon är så fin :9 Hoppas att du hittar ett bra hem till henne