Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 422 ggr
elin
0

SOMMARLOV!!

Nu har jag sommarlov ;)
Vad har alla planerat inför sina sommarlov?? :D:D

/Elin

gejsa
0

Vad skönt för dig. Skrattande

Cilla89
0

Haft sommarlov i 1, ½ vecka nu ;) Härligt, härligt..

Ska ta körkort i sommar, till falsterbo, Göteborg, Danmark och umgås med kompisar, bada och sola och lata mig ;)

Murre_Uddiz
0

kul, jag har sommarlov imorrn ;)

På sommarlovet ska jag:

*va med mina kompisar
*va på ridläger
*äta glass haha
*åka till göteborg (pier pressure:)) o sen direkt till danmark
*sola
*bada
*va i stallet
*mkt mer. haha

Cilla89
0

#3 Min syster ska också till Pier Pressure ;) Vad är det för nått igentligen? ;S

__iE
0

jag får sommar lov på fredag :D är ledig imon så har typ redan sommarlov (A) ska bar få betygen på fredag..

Iaf så ska jag umgås en massa med undebara vänner, grilla sola, bada slappa, pier pressure (jag också;)), ut med båten mm mm ;P

Emelie-G
0

Får sommarlov imorgon =)

Ska på ridläger en vecka och till Hermanö/Gullholmen, en ö utanför Orust. Ska kanske till Falsterbo och inte så mycket mer ^^

Cydonia
0

Jag fick sommarlov idag jag med! :D

Murre_Uddiz
0

#4 musikfestival typ, fast 1 dag =)

steffy
0

jag har haft sommarlov sedan förra torsdagen.
jag skall vara i stallet mycket.
imorgon slutar min lillasyster skolan så vi funderar på att sticka till danmark om det är fint väder.

fridak
0

tog studenten igår. ska jobba hela sommaren, el jag ahr lov i en hel vecka först sen börjar jobbet, men det är bara halvtid så det blir nog mkt sol och bad hemma och mkt i stallet. iaf en långritt och en ritt där vi ska bada med pållarna.

Anna
0

#6 Du kanske ska till Vetlanda ju, hahah =D <3

Jag fick sommarlov i fredags. Jag ska hjälpa Anna (hästarnas ägare) att högtryckstvätta stallet någon dag, sedan ska hon till Danmark i 3 veckor så då har jag stallet att ta hand om. Sedan ska jag till Öland, Jönköping och massa andra ställen för att fotografera bl.a.

Sen ska jag baaaaaada och ha det allmänt härligt =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Jag ska sooova, rida, käka glass, jobba, bo hos pojken, pojken ska bo här (men inte samtidigt då XP).. ^^