Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 374 ggr
steffy
0

vad tycker ni om djur som.....

vad tycker ni om djur på cirkus tex elefanter, kameler,dromedarer osv?
tycker ni att de har ett bra och värdigt liv inom cirkusen?
jag vet inte så mycket om ```vilda cirkusdjur`` så jag tänke att ni kanske vill diskutera och kanske har en bra faktasida att tipsa om.
det var bara en tanke, för det finns ju alltid folk som har olika uppfattningarSkrattande.

Faxlin
0

Jag tycker det är fruktansvärt och tragiskt. Det är inget bra liv för dem att sitta i dessa små burar och inhägnader. Så jag är emot det i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Håller med Åsa. Dom har ju inget  hem heller mer än ev vintertid då. Hålla på och kuska runt i värmen osv. Nej, det är inget liv för djuren.

MiaMaria
0

Håller med Åsa o Gejsa

Anna
0

Håller med föregående talare. Gillar inte cirkus överhuvudtaget, tycker bara så fruktansvärt synd om djuren…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

CBA
0

Våran familj sponsrar inte cirkusar med djur genom att låta bli att gå och titta på dom.

Vi gillar inte hur djuren hålls på cirkus.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Cilla89
0

Tycker inte alls heller om djurhållningen på cirkus.. Djuren lever ju så onaturligt det bara går :/

joytick
0

Håller med #1-6.. Det är hemskt.

mazze
0

Inga djur mår bra av att fraktas runt på det viset. Märkligt att inte djuren flippar ur mer ;)

Yessica
0

H¨åller med alla som skrivit här. Jag går inte heller på cirkus, just för att inte bidra till något, men ändå känner man att om man betalar kanske djuren får det bättree.. men det tror jag inte.. men vill inte se på djur som lider.. eller dom lider ju inte så, men ni förstår säkert =)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

tezzie
0

Håller med alla tidigare inlägg

*** Kärleken övervinner allt ***

Faxlin
0

Vad rörande eniga vi var i den här tråden då :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

jag har fakiskt inte tänkt på det så mycket,Generad jag har alltid bara hoppats att dom haft det bra..Oskyldig