Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1050 ggr
__iE
0

Melodifestivalen

Nu har jag besämt mig att inte kolla på melodifestivalen längre..!

blir så irriterad, dom man vill ska gå med går inte med..
                      dom man inte vill ska gå med går med! :S :/

ingen final för mig ! ;D^^

elin
0

Jag hoppas på sandra dahlberg av dessa 5 nu

/Elin

__iE
0

-Jag med ^^
om man måste välja ^^

reddie
0

Vad tyckte ni om Björn???!!!

Cattis
0

#3 = mina barn sa att han var "urk". Jag tvivlar på att det de menade var ngt särskilt positivt. Och jag håller nog gärna med dem.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

gejsa
0

Ja, Björns refreng var jättefin men inte när han sjöng med knappt någon musik. Då lät det illa. Men CAROLA var bra. Hon kommer att vinna över alla hoppas jag.

Wanilj
0

Carola är alltid en klippa! Hon skulle aldrig ställa upp om hon inte tror sig kunna vinna.. Samt den rösten hon har.. ja vad säger man? Annars tillhör hon inte mina favoriter….men rösten har hon oavsettFörvånad

Marre79
0

Carola var den som var bäst. Det andra junket vet jag inte ens om jag skulle lyssna på även om jag fick betalt för det.

gejsa
0

Ja, Carola är speciell hon har faktist utstrålning som strålar glädje på något vis. Och rösten slår ingen.

bebbe
0

Carola var superbra, men Rednex låten kunde man gott stampa tackten till.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Ja, den var också bra men inte någon melodifestivallåt. Det var väl den där cowboylåten va?

Julia
0

jag tycker också att Rednex var bra den var lite rolig också…Men Carola var den bästa…

PimTheGreat
0

Carola var helt klart den bästa! Gillade henne gymt igår….. RÄTT LÅT vann, för en gångs skull…. HEJA CAROLA!

Sessan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JA Carola bar absolut bäst, hoppas hon går till den riktiga finalen. Hon hade en typisk schlagerlåt men sättet hon framför den på gör den bra. Jag gillar Carola för övrigt också, hon har alltid så glada budskap i sångerna + att hela hon är härlig!

Dessa idioter ska representera Finland -->

Lordi heter de. Igen får man skämmas över att vara finne! Idioter som röstar, det säger jag bara!! Och vilken del av ordet melodifestival förstår de inte? Vem vill höra någå satanistband vråla på scen?

__iE
0

#13 haha, dom såg knasiga ut ^^ ;D

stackars Finland xD ^^

Sessan
0

#14 De låter lika fult som de ser ut! Bilden var visserligen liten men tillräckligt för att man ska se att det handlar om idioterSkrikandes

Finland får skylla sig själv när de röstar in nåt sånt, att de aldrig lär sig! Bara synd om oss som har vett i huvudet att hamna skämmas ögona och örorna ur sig!

lite upprörd här…

__iE
0

haha, okej ^^

skuell me varit upprörd ..
haha, den bilden ^^ :D den är verkligen helt knas ! ^^

Kiara
0

#13 jag Generad heja SverigeSweden

Det var ett skämt om ingen förstod men tack Finland då kan vi bara komma näst sist Homey

Sessan
0

#17 Nästsist? Bara ni röstar in Carola kommer ni att gå långt!

CarCar
0

# 18 Men, iiiiiinte Carola!!!! Jag vill ha BWO Räcka ut tungan Carola har inga röster att hämta, möjligtvis får hon grekernas röster eftersom hon har blå-vita flaggor. (Jag ska kanske inte ha för mycket åsikter dock, halvsov mig igenom hennes bidrag igår och har inte hört den nått mer sen)

reddie
0

Tyckte att det var en rätt låt som gick vidare från andra-chansen idag i allafall. Fame- Magnus tyckte jag var bra!

Sessan- alla blir väl rädda, så de vågar inte göra annat än rösta för att inte bli hemsökta. Läskiga typer men min kille tyckte att de var så bra. Dödsmetall, typ.

Wanilj
0

Vilken låt gick vidare då????? Visste inte att andra chansen gick igår!!

Så det var bara en låt av alla som kommer vidare?

shirley
0

inte carola, kan bara inte gilla henne….. finns en del bra till finalen….

Wanilj
0

hon är lite "skenhelig" så att säga!!! he he he!!

elin
0

Carola e så uttjatad, hon tar så för givet att hon skulle gå vidare, det syndes på henne. Det är irriterande.

Rednex (heter de så?) var braa.. riktigt grymma Skrattande

/Elin

gejsa
0

Publiken reste sig så fort Carola kom ut på scenen det kallar jag omtyckt av puliken. he he

Stackars er sessan som skickar sådana där band till melodifestivalen.

Wanilj
0

rednex var sköna!!! De har mkt bra röst i hela bandet! Samt ett schyst och avslappnat scenframträdande!! Antingen hade de blivit älskade i gerkland eller inte fått ngr röster alls!!! Men det hade varit kul att skicka ett udda bidrag även om Carloa är enormt duktig i det hon gör så är det en typisk "carolalåt"

Linda
0

Carola var/är ju bara så slager så där passar hon, borde stanna där..

Rednex e skit härliga!!

/Ej slager fantast men gillar glamoren..

Kiara
0

#27 ja, det gör inte min granne (hon med ridponny utan stam, du vet vem) ringde och balade så jag fick inte höra en låt i Söndags. Finalen är nästa lördag va? Jag ska dra ur jacket dåBaring Teeth

Wanilj
0

gerkland….hummmmm… jej får no plugga rättstavning!! CARLOA???? Himmel vilka stavfel… det brukar bli så när jag ska hålla ett öga på tösen samtidigt!!! hi hi hi!!!

Sessan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon kommer ju melodifestivalen!

Rösta nu på Carola hörrni!! Det har talas mycket om här i Finland att ni kommer att gå långt med henne t.om vinna!

Vårt bidrag Lordi däremot har fått så mycket kritik att det inte är klokt!! Det har varit om det i radion och på tidningar att hela Finland får skämmas igen. Debatterna har gått heta.

gejsa
0

ja, fy fan så dom ser ut finlands bidrag. Fattar inte att dom skickar sådana.