Tävla imorrn..
Jahapp, imorrn ska jag ut på hoptävling igen med Lykka. Fast den här gången rider vi dit och det är bara en klubbtävling, 80 och 90 cm.. Jag hoppas att hennes fasoner som att stann och bråka har försvunnit lite och att hon kommer att sköta sig. Jag har tömkört henne lite nu den senaste veckan och det har gått bra, hon har inte varot lika grinig mot mig och jag har haft henne lös i gången osv för att jag har känt att hon lyssnar på mig.. det var ett tag sedan…
förstår inte varför hon har varit så avog mot mig på senaste tiden.. aknske bara en period, kanske har jag gjort något. MEn jag hoppas att det går bra imorrn i alla fall.
Denna värme får mig att smälta…

Hoppas det går bra i morgon :)
Tack,. tjejer :).. För mig spelar det ingen roll om hon river eller om jag kommer sist, bara hon inte stannar och bråkar…

Lykka till =)
Tack :)

lycka till :)

Lycka till! ska hålla tummarna för er!
Lykka till (haha va kul man e :P)
Tack tjejer :)

Lycka till!!! =)
Tack :)
det ska jag göra :)

Lycka till Eve och Lykka =) Skulle gärna varit med också =D Men hade ändå inte gått även om jag inte skulle på kryssning imorn.. Eddie hoppar inte bra lägre =/ Hoppade i lördags hos Camilla, han bara rev å rev igen.. och i söndags skuttade jag lite själv, samma då. inte etyt dugg bättre. så JÄVLA tråkigt att bara för att jag inte ridit på tre veckor så måste jga börja om.. kan inte millan lägga fram lite bommar iaf.. blir så irriterad.. han är alltså inte hoppad sen tävlingen i skörby. och han behöver hoppas regelbundet för att han ska vara som bäst. får se hur han e på torsdag.. ska rida lektion då (hoppa). hm…
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

lycka till!

Good luck!

Lycka till! :D
Yessica - usch vad tråkigt.. :( hoppas att det löser sig..
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Super-grattis :D ser fram emot bilderna :)
Grattis, grattis!! :)
Grattis till 3:e platsen!! :D Kul att det gick så bra!
Grattis Eve!! Va bra att hon hoppade idag! Du måste känna deig lättad? Grattis åter igen!!

Grattis! va roligt! fina bilder också :)

Grattis Eve ! :)
hannapanna - oooohja.. jättelättad är jag! Det var nog bara en fas hon hade.. Idag laddade hon verkligen mot hinderna, hur kul som helst :)

Va kul!! Grattis!!!

tjusiga 
tack :)

Grattis till tredjeplaceringen.

Grattiiiiis! Eddie bjuder inte längre.. gjorde inte i lördags och söndags när jag hoppade. Men idag ska vi rida lektion på ridskolan, får se hur han hoppar och är då..
Ha en bra dag!
Gejsa - tack :)
Yessica - han kanske behöver en paus?

Han har haft paus från hoppningen 1månad.. han bara rev och rev igen. som han gör när han inte är hoppad på länge.. sen hoppade vi ju i tordags.. då gjorde han ngt konstigt i landningen så han blev lite knackig i traven. ingen idé att fortsätta.. =/ tycker det har blivit jättetråkigt att rida honom nästan.. bara för att det har blivtit en helt annan häst än när han hoppade så bra i uppsala.. =/ och på skörby hoppade han ju också bra. så jäkla synd. men men. jag lär ju inte hitta ngn bättre häst att rida, så jag får väl kämpa på och börja om igen…=/
Ha en bra dag!