Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 727 ggr
Emelie-G
0

OT: Avatarn

Jag köpte nyligen en stor Avatar. När jag använder internet explorer är den stor och fin, men inte i firefox som jag använder mest. Någon som vet vad det beror på och/eller om man kan göra något åt det? =)

bubbelbubbel
0

jag har kollat med killarna, så vi får nog svar snart..

bubbelbubbel
0

svaret du fick var att prova ladda upp en ny Avatar, om du kör Ie6 så ska tydligen bilden skalas upp, men behåller sin gamla storlek i firefox, plus att bilden måste vara 64x64 pixlar.

Snuttan2
0

Jag ser din som liten med med FF…

bubbelbubbel
0

jag ser ju också emelies som liten, med ie.

Emelie-G
0

Har nu laddat upp en bild med storleken 64x64 pixlar, men utan större framsteg…  

Tack iaf för hjälpen!

Alex
0

Loggat ut och loggat in? ;) Var det inte nåt sånt som kunde behövas också? :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Emelie-G
0

#6 Gjorde det precis, ingen hände. Suck :p

Cydonia
0

#7 Jag har typ samma problem, fast tvärtom…
Min Avatar får fnatt ibland. På en del förmiddagar är den sådär bautastor (jag har inte betalt) men sen på kvällen blir den normal igen.

Emelie-G
0

#8 Oj, mysko..

neonrosa
0

Har IE 7.0 och här är den liten

johan
0

Fick du svars-sms att tjänsten var aktiv?

Har du provat att logga ut?

Mvh // Johan

Emelie-G
0

#11 Det kommer jag faktiskt inte ihåg, klantig som jag är raderade jag nyligen alla sms då inkorgen var full..

Jag fick iaf först ett sms där det stod något med att det inte gick fram, men inga pengar har dragits. Någon minut senare kom det ett nytt med texten "tack för din avatar-beställning" eller liknande. Nu är pengarna borta, men med avatarn har inte mycket hänt.

Har testat att logga ut och in ett antal gånger.

Maja
0

Den är liten i Safari med.. ^^

jen
0

är jag blind eller? men jag tycker att min Avatar har blivit ännu mindre nu Fundersam

johan
0

#12: Skicka ett privat meddelanden med ditt mobilnummer till mig så ska jag kolla i loggarna hur det ser ut.

Mvh // Johan

Emelie-G
0

#15 Gjort, tack!

jen
0

har de blivit mindre??

[slo]
0

jen, jag tycker också det verkar som vi som har kvar dom små får leva med att avataren ändrar lite storlek då och då :P

Juve, menar du att iFokus funkar i safari?

davidia
0

min Avatar är också konstig.den tar upp  nästan hela.,…fattas ju längst ner..

jen
0

#18 ja, det verkar så, för så här liten har den inte varit förutFundersam