Bra låtar?
Vet ni några bra låtar?? (Inte Tokio Hotel=P)

Det beror nog på vad du gillar för typ utav musik ;)
Du kan inte ge lite exempel så det kanske blir lättare?

Do you know - Enrique Eglesias
Den är BÄST xD
"Märk hur vår skugga" med Thåström gillar jag…

Jag gillar lite olika ;)

Jag är nog rätt säker på att jag kan upge en hel del som jag gillar som de flesta nog inte är så intresserade utav ;)
pröva oss snuttan ;)
Bow Wow ft. T-Pain - Outta My System <3
Marilyn Manson - This is the new shit \m/,
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

maroon 5 - makes me wonder

maroon 5 - makes me wonder

hmm.. tror det är bättre att det inte händer
Men jag lyssnar lite på underliga saker ibland, just nu har jag fastnat för Wierd Al, är jätte kul :D
Går att se lite musikvideos med honom på youtube, är absolut värt det :)
Snuttans favorit, White & Nerdy till en gamal Chamillionarie låt…
White & Nerdy med bilder/klipp på S Colbert som säkert ingen utav er vet vem det är och därför inte förstår.. :P men men, man kan alltid hoppas. Är hysteriskt kul iallafall om man brukar kolla på The Colbert Report ;) Lägg märke till att killen man ser här, förra året utsågs till en utav världens mest 100 inflytningsfulla människor :D Snuttan är stort fan ;)
Annan mkt bra, Ebay. Gamal backstreetboys låt. Lägg märke till den underbara person som gjort videon (inte riktig) visar en samlingsalbum med LoTR när han sjunger "crap". Är hysteriskt roligt :D (& lägg märke till att han hittade en norrman på ebay ;))
Like a Surgeon (cover av Madonas Like a Virgin) Är lite mindre bra, men jag tycker det är hysteriskt kul eftersom jag anser att många läckare är kvacks å heldumma…
Och eftersom jag är Star Wars-fan så älskar jag denna, the Saga Begins :D Gamla Amerigcan Pie som gjorts om… Videon ngt mindre intressankt, men jag tycker texten är lite kul.
And in the end some Gunguns died Some ships blew up and some pilots fried A lot of folks were croakin' The battle droids were broken And the Jedi I admire most Met up with Darth Maul and now he's toast Well, I'm still here and he's a ghost
naah, ok white and nerdy ligger ju inte på min topplista direkt…:P

Tråkmåns :P
haha :D
#11 Amish paradise videon är tuff, är ju på ett ställe han sjunger/mimar baklänges.. Det är inte dåligt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Roger ;)
Håkan, Håkan och åter Håkan ^^
#16 hahaha :P usch XD
Hate me- blue october e den första ja kom på haha
#15 Ja, den e fräck :)
Just nu är det en del Lillasyster, Bullet for my Valentine, Marilyn Mansons nya skiva och Mustasch - double nature och i wanna be loved. Antagligen inte intressant för så många andra :P