Aktivitets index
Vi sajtfvärdar har en egen värld förstår ni..
-Måste ju berätta den godaste nyheten för er, tack vare er så är Ridsport ifokus störst (av iFokus sajterna)och har haft flest aktivitet i dag någonsin(sedan vi började räkna), konstigt nog fast sidan varit nere på fm.

Ha, ha ja det är ju inte så konstigt. Vi gillar ju att vara här allihop. 

vi måste ju ta igen allt vi missade i förmiddags.

Precis lisette. *asg*

Nää nu måste jag ju sova ju..

Japp och nu när jag skriver här så hjälper jag sajtvärden på ridsport att dra ifrån ännu mer från mina stackars illrar. hihi
Nej då, skämt och sido, vi är inte ens på samma sida av oceanen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

För sent Åsa. nu kopplar jag ner mig tyvärr. natti natti

natti natti

Natti natti med er.
Vi höres i morgon. Sent i morgon. Hela eftermiddagen kommer gå åt till att handla åt hästarna. Det ska köpas, spån, hö och foder från granngården.
Audiatur et altera pars

glöm inte kvitto ;)

Åsa! Köper du hö från Granngården???? det måste ju vara svindyrt.

-Det är nog krafft foder hon menar, vi har faktist köpt från granngården (via) när höt var så dåligt ett år då låg det bara ca 55öre mer faktist per kg.
MVH Linda

Hur menar du Linda? Kraftfoder och grovfoder är ju en viss skillnad.

Jag tror att det var krafft foder Åsa menade, sedan berättade jag att jag faktist köpt hö från granngården ett år;)

Ja, vi får väl se vad hon menade när hon kommer hit. Ligger väl och sover nu antar jag. Eftersom hon sitter uppe på nätterna. he he
Har du kommit hem nu förresten eller jobbar du än?
Vad kostade höet på Granngården då?

Japp jag jobbar änn..
Kom inte ihåg tror att det var strax över två kr men det var för ett par år sedan..

Ja, för när jag frågade en gång vad det kostade per kg så tror jag det var 4 kr. Det var en som köpte en bal till sin kanin nämligen.
När slutar du då?

*Asg* Vad fel det kan bli när man skriver ibland. Nej, jag ska inte köpa hö på granngården gejsa. Jag ska köpa den andra maten drä. Hö köper jag av en bonde och spånet från ett hyvleri som säljer storbalar till ridskolor och liknande runt om i Sverige. Och nepp jag sover inte, har haft folk som är iller intresserade här hemma på förmiddagen, måste ju visa upp mina pälsar ju.
Audiatur et altera pars

Va? Köper du spån från någon som säljer runt omkring i Sverige. Är han dyr? Pris?