Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1252 ggr
Linda
0

Bästa häst tidningen

Vilka tidningar läser du?

-Själv läser jag Tidningen Ridsport, hästfocus, ibland tidningen Hästen.

Vilka tycker ni är bäst?

Mandysan
0

jag läser bara Min Häst och Equipage. Och på nätet såklart! Men jag kan säga att jag gillar Equipage skarpt! Min Häst bara kommer för vi har inte orkat säga upp premmunationen.

Marre79
0

Jag läser för det mesta hästfocus tycker den är bra!

Cattis
0

Ridsport är iofs bra, men inriktar sig väldigt lite på ponnyer och ponnyavel numera. Inga direkta utställningsreferat tar de med längre heller. Men annars är den himla bra.

Hästen är ofta bra och Hästfocus är helt okej den med.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

jen
0

Lucky rider läser jag! dottern läser Penny  Flört

änglaflickan
0

prenumererar på ridsport och hästmagazinet. läser ibland hästen, equipage.

Linda
0

33 jag håller med att det är för avelsinriktat för prestations aveln för svensk halvblods avel, att förbundet har stor makt, men änn så länge tycker jag att den har de mest trovärdiga artiklarna.

-Jag vet personligen att flera skribenter i andra tidningar inte är vad de utger sig vara, det tycker jag är jätte synd att skl expertis igentligen inte är det.

Vänligen/Linda

lisette
0

hästfocus brukar jag köpa. har många bra artiklar. även om jag alltid hoppar över dom där med artisterna…

Linda
0

…hmmm artisterna?

lisette
0

ja ja målarna då??? konstnärerna… ibland är hästarna jättefint ritade och ibland mindre fina…

Linda
0

Åhh det e ju det som är det bästa i hela tidningen ju!!

Älskar konst.

lisette
0

hmmm ja jag kan ju inte hålla med dig… ;)

Linda
0

Smaken e som baken…hi hi hi

Faxlin
0

Här hemma prenumererar jag på Hästfocus och dottern läser Min Häst, Penny och Wendy.

Jag hoppar också över målarnas sidor. Tittar på deras bilder, men läser aldrig om dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tinka
0

prenumerar på Hästfocus och är nöjd med den,en mycket allsidig tidning.

Kiara
0

HästfocusGlad och KnabstruppernOskyldig

Sen passar jag på när det är rea tider och köper hästböcker senast köpte jag vad säger hästen, 59 kr som en vanlig hästtidning. En bok som är värd att läsas då den repeterar grunderna i hästens beteende, det är bra att få läsa sådant med nya ord för då får man nya infallsvinklarSkrattande

CBA
0

Prenumererar på Hästfocus….

Läser även en och annan utländsk distans- och arabtidning som jag lånat från Neywaz med många vackra kusar i… *slurp*

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.