Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 434 ggr
kemikal
0

valack, 1 år

Tänkte pusha lite för den här annonsen… En ettårig valack (kastrerad efter att annonsen lades ut), Akribori – Pontus, brun med vita tecken.

Har inte själv hanterat honom, mer än att han är social och gärna umgås en stund när man kommer in i hagen. Men mamman är trevlig och pigg att rida.

__iE
0

putt

kemikal
0

Tackar :)

kemikal
0

*putt*

kemikal
0

*putt*

tezzie
0

Annonsen är borta så hästen är nog såld nu :)

*** Kärleken övervinner allt ***

kemikal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, har inte själv kollat länken på ett tag :) Hästen är inte såld såvitt jag vet, men däremot tror jag annonsplatsen har en tidsbegränsning, annonsen hade ju legat ute ett tag.

Så kan jag lägga till att lillbrorsan är ute på annons nu. Efter Don Primero, lägger in en bild som jag tagit.

kemikal
0

Ny annons har kommit för valacken… Ägarna har också påbörjat en egen hemsida; www.bhsh.se/.
De har förutom valacken och fölet även deras äldre halvbror e. Silvano samt två ungston som är till salu, ett e. Don Primero f. 04, och ett e. Akribori f. 06 (stona halvsystrar, undan ett annat sto än grabbarna). Beskrivningar av och bilder på alla finns på hemsidan.

bubbelbubbel
0

sv varmblod, var det så halvbloden skulle kallas nu ?

Sara
0

Men vad ska travisarna kallas då?

Sara

bubbelbubbel
0

hm, men det var ju nått som ändrades.

om det nu var, svenskt varmblod-trvare
och svenskt ridvarmblod-halvblod.

hjälp mig ! hur var det nu igen ?

julianaS
0

GROW UP!!!!!!!!!!!!!! sluta att såga varje stackare som vågar yttra sig här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrikandes

joytick
0

Va? Här sågas väl ingen? :s

Diego
0

Jag tänkte just detsamma Fundersam

Loa-bg
0

What? Nej, ingen sågar ingen.

Sara
0

Isch, vad krångligt det blir med alla omnamningar på raser.

Sara

kemikal
0

Svenskt varmblod är "halvbloden". Är inte hundra, men jag tror det är Svensk varmblodstravare travarna heter. På annonssidan väljer man från en lista, man skriver inte in rasen själv.

Kan tråden återgå till de aktuella hästarna nu?