bra tävlingskavaj?
Vilket märke använder ni på eran tävlingskavaj?
Är det en dressyr eller hopp kavaj? visa gärna bild!
Jag måste köpa en ny men har inte hittat någon som passar bra än jag vill ha en figursydd men måste vara med längre armar.. kom gärna med tips jag letar både en hopp och en dressyr kavaj!
Alltså jag är ju helt dödskär i min bruna GPA-kavaj (hopp). Stretchigt material som andas och allt såntdär, superbra kvalitet och fantastiskt snygg! Jag är väldigt lång också vilket innebär att mina armar också är väldigt långa, men ärmarna på GPA-kavajen fungerar utmärkt. :) Sen så kostar den ju en hel del… Men det är det värt om man tävlar ofta! Sök på Google så får du upp bilder på den. :)
#1Okej får kolla upp den, är dom normala i storlekarna? men vill helst inte lägga en hel förmögenhet på en kavaj! Någon annan som har tips också?
Jag har en röd Jacson kavaj och älskar den. Hade pengar över och bestämde mig för att köpa en röd kavaj som jag alltid velat ha :D
Har även typ 4 svarta kavajer. Tänke sy om dom lite :D
Bilden är på mej och min förra tävlingshäst Julea. (R.I.P Saknad <3)
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
Okej fin :) är den normal i storlekarna?
Ja asså jag har alltid vara ganska smal och den är kanske lite för stor för mig så jag skulle absolut säga att den är normal i storleken. Väldigt bekväm och rörlig. :D
_MVH Julia Tingström www.jtphoto.se_
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"