Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: tävlingar
Läst 561 ggr
Abico
0

Idag ska jag tävla :)

Ikväll ska jag hoppa clear round, typ. 50 - 60 cm. Det är min andra tävling någonsin så lite nervös är man ju, trots att höjden inte riktigt är så högt jag brukar hoppa ^^ Jag ska rida på en liten ponny valack kallad Max, en underbar liten (framförallt tjock) ponny som älskar att hoppa men som inte gör det med någon fart direkt XD hoppas det går bra.

Kram Hanna

Hanna 

PonnyAnnie
0

Lycka till! skriv o berätta hur det gick sen:)

Kattapult
0

Åh va kul! Lycka till :D

fridak
0

lycka till! försök strunta i den lilla nervositeten och bara ha kul istället!

MiaMaria
0

Lycka till!! Se de roliga i de hela så kopplar du förhoppningsvis bort nervositeten =)

ciss
0

Skoj!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Cydonia
0

Vad kul! STORT lycka till! :D (Och kom ihåg att andas…) :P

Nicey_och_Smulan
0

Lycka till, det kommer gå fint! =)

gejsa
0

Lycka till! Det ordnar sig säkert. *säger jag som skakar som ett asplöv när jag ska tävla med hunden.* hahaha

Anna
0

Nu lär ju tävlingen vara över kanske, men lycka till iaf ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Lycka till! =)

hur har det gått ? :)

Gentle
0

Ja jag hoppas att det gick bra ,hur gick det ?

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för alla svar, hann kika in här innan jag åkte igår så jag tänkte lite på era tips under tävlingen ^^ Det började med att vi (syrran och jag) vart tvugna att hjälpa till å bygga banan, så även om vi kom två timmar innan start så kunde vi inte börja hämta hästarna ur hagen ens förns 40 min innan start. *sucka*
Så då vart man ju lite stressad. Jag var 2 startande och Max kändes helt väck på framridningen (han blir så okoncentrerad och tittig så fort det händer mycket runt omkring honom) och jag tänkte att "det här kommer aldrig funka". Men så fort vi kom in på banan och kom fram i galopp kände jag "Hurra!" :P Sedan hoppade vi hela banan, inte så fort men felfritt. Så rosett blev det.

Kram Hanna

Hanna 

reddie
0

Grattis till rosetten!

Abico
0

#13 - Tack :)

Hanna 

Thorsson
0

Vad kul :) Grattis:)

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen en bild på mig och Max ^^
Bilden är tagen av Michael Hollesen.
Tyvärr är den väldigt liten…

Kram Hanna

Hanna