HÄSTDATASPEL?
Vet inte riktigt om det här passar in här, men jag tänkte bara om det är någon som har spelat nått bra dataspel med hästar??
Har kollat på så många men jag hittar inte riktigt något som är bra…
stallets hemlighet, är jätte bra !
Häst & Ponny serien är ju klassisk :)
- Therese
The sims 3 Husdjur är nog det bästa hästspelet jag vet, verklighetstroget med många möjligheter! Du kan tävla med hästarna, avla fram de bästa hopp/terräng/kapplöpningshästarna eller bara ha dom för att hobbyrida på. Man kan också få hästarna väldigt personliga, tex Smidig, lekfull och vänlig, eller vaför inte elak, odresserad och grisig? Ja möjligheterna är oändliga haha. Kom bara ihåg att man måste ha grundspelet The sims 3 för att kunna spela husdjur :)
stallet hemlighet, Ride, !!Starstable online!!
Starstable online är roligt om man är en betalmedlem! ;)
Stallets Hemlighet är det bästa hästspelet jag vet. Ett riktigt bra men klurigt spel! ;D Rekomenderar det spelet, absolut!
Vad är du ute efter för sort? Jag spelar Howrse online, den internationella varianten men den finns på lite olika språk.
Jag tycker också lätt att Sims 3 Husdjur är det bästa spelet med hästar, och jag har provat massor. Precis som BettaSplenders säger är det verklighetstroget och har massvis med möjligheter. Roligt att man kan avla och tävla i olika grenar. Grafiken är också otroligt bra. Rekommenderas definitivt. :)
jA, det jag som är ute efter är att det ska vara så verklighetstroget som möjligt och bra grafik och så! Det låter som att The Sims 3 verkar som det bästa:)
Starstable som man faktiskt installerar på datorn (alltså inte online) tycker jag är jättebra, och det finns 4 i serien. Men jag har inte provat det online så det kan jag inte säga något om.
Sims 3 husdjur, som tidigare nämnts. :)
Här är lixsom inte spelet begränsat, man kan rida var man vill, när man vill, och hur man vill. Man är inte kopplad till några uppdrag osv. Sedan kan man avla osv, och grafiken är grym. Och så kan man ju ta hand om simen ("gubben") också! Och bygga sitt egna stall och ridbana. Lätt värt att köpa.
//Julia