Hackamoreskänklar?
Finns det någon vänlig själ som har ett döende/dött hackamore som skulle kunna tänka sig att skänka ett par skänklar till ett hackamore, storlek spelar inte så stor roll?
Jag blev verkligen sugen på att göra som LinaN och 'göra' ett eget hackamore, men har inget gammal hackamore att ta skänklarna ifrån, så skulle behöva skänklarna.
En mindre summa är jag beredd att betala (men om du bara vill bli av med dem/om du bara tänkt slänga dem, så är det helt okej om du vill skänka dem också ^^).
Jag har ponnystorlek på skänklarna till mitt kallblod. Så det går lika bra :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jo, jag såg det, men eftersom att det bara är typ en centimeter som skiljer storlekerna åt, så spelar det ju inte så stor roll, eller? :)
#2 verkligen inte!
ett annat tips är att kolla stall-loppisar och hålla utkik på hastnet.se och blocket. ibland finns det väldigt billiga hack i varierande skick att få tag på. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#3 Jo precis, och det gör jag redan, men tänkte att jag skulle slänga upp en annons här också, där det ändå är gratis :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Lägg gärna upp bilden på hur de blev? Vad gjorde LinaN? Är nyfiken :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Jag tror nog att jag kan ha ett par hemma. Kan kolla om du vill? :)
#7 ska hon inte ha dem då vill jag gärna ha de :)
Okej, jag ska se om jag kan hitta dem först bara! :)
#7 Ja, hemskt gärna! Skulle du vilja skänka bort dem, eller vill du ha betalt?
Tog sin lilla tid men har nu hittat dem. Fortfarande intresserad? :)
#11 Ställer min fråga igen, vill du ha betalt eller är det bortskänkes? Är det bortskänkes, så absolut! :)
Jag har också ett par om det är någon mer som är intresserad. ges bort mot ev fraktkostnad.
#12 Har ju ingen nytta för dem så du kan lika gärna få dem, men du får stå för frakten i så fall.
Jag är intresserad iaf :D
#15 du kan nog ta dom jag har :)