Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 642 ggr
davidia
0

bilder på ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer några sommarbilder på arne och davidia

Maja
0

Mm, de såg ut att ha det mysigt!! :)

davidia
0

en till bild.dom verkar trivas rätt bra

davidia
0

en till

davidia
0

men det måste ju bli varmt med dom där lindorna…..men det går bra ändå

davidia
0

en på davidia

Cilla89
0

mysiga bilder och mkt gräs ;D

davidia
0

på det där gärdet är det lite gräs tycker jag…mer på dom andra.en meter på vissa ställen.

Cilla89
0

#7 Lite? ;O Då ska du se i min sommarhage, typ 5 cm gräs.. Men å andra sidan behöver dem inte mer, är feta hela högen ;)

davidia
0

ja mina är inte så magra dom heller hihih.och när gräset är högt så trampar dom ju oftast ner allt..men nästa år då är ju arne frisk så då blir dom släppta tidigare.

__iE
0

så fina o söta pållar :)

davidia
0

10# tackar:)

jen
0

vad härliga bilder

PimTheGreat
0

#9 va försiktig bara så de inte går som Pim och är överviktiga (Pim har ju tyvärr gjort det ganska ofta i sina år) och därav kan hans förslitningsskador har kommit….. så idag måste Pim gå på magert bete för att inte bli förtjock vilket han lyckades bli iaf när han var iväg. Får banta honom igen nu…. ville bara berätta!! Såg mysigt ut annars…..Flört

davidia
0

arne ser ut så där i kroppsform nästan året runt.ser han tjock ut?

Alexandra13
0

Fiiiiina bilder! =D

Cilla89
0

#13 Min häst är i riskzonen :/ Han tramnpar igenom i kotorna, mer än vad han borde.. Han är lättfödd, alldeles för lättfödd. På vintern äter han i princip ingenting, vi pratar om 6 kg hösilage och en näve havre. Och han håller sig tjock på bara det!! Fast han motioneras regelbundet.. Hur ska man göra då??

PimTheGreat
0

#16 jadu….pim fick 8 kg ensilage och betfor för att få i sig vitlök mineraler och glucosamin… Jag är jättedålig när det gäller foder och så. Shirley hjälpte mig med min foderstat till Pim så jag fick ner honom i vikt. Det är svårt när man har lättfödda hästar tycker jag. Man vill ju samtidigt inte svälta dem… Gejsa här inne är ju bra på foder. Hon vet kanske…

Cilla89
0

#17 Vi har analyserat hösilaget med skyhöga världen, och med 6 kg hösilage så får han i sig mer än det han behöver.. Han får en näve havre bara för de andra får krafftfoder.. Nu går han ju på bete och det gör ju saken asbolut inte bättre..

PimTheGreat
0

#14 han påminner lite om Pimmens kula..;) Tjock och tjock…jag är fel att uttala mig om det, svårt att kolla på bild, men i Pims läge är det inte bra med den kulan för hans skador och nu menar jag kulan pim har…heheh Blir en extra belastning.

davidia
0

jo det är klart.men nu får jag ju gå med honom hur mycket jag vill så då kan han ju gå ner lite.