Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 357 ggr
bubbelbubbel
0

världens klipp

måste bara säga, jag är ju en saksamlare. haha

och har gjort världens klipp, enligt mig.

det började med att jag förra året fick för mig, dumt var det, att köpa in simpsons säsongerna…
fixat och klart, cdon.com hade nått erjudande, första säsongen 180 kr, beställde den, och fick hem FEMTE, haha, tjänade 300 kr på det.
beställde säsong ett igen, och fick rätt.
beställde efter det säsong två för det vanliga priset, runda slängor 500 kr, så här satt jag med säsong 1,2, och 5….
kikade in på cdon för nån dag sen, inser att dom har säsong 3 och 4 på halva (!!!) priset.
man är ju inte dummare än att man tar chansen, och får två säsonger för priset av en…

så nu har jag helt plötsligt dom första fem.
plus att jag får family guy säsong 5 av johan, så nu har jag massor att titta på :D

*nörd*

[Angel88]
0

hihi men dom e ju roliga

bubbelbubbel
0

mycket roliga :D

pippa__
0

älskar simpsons!!! Vilket klipp=)

bubbelbubbel
0

det tyckte jag med :D

mazze
0

Du kan ta i hand m min sambo, har inte samlingarna men missar ogärna ett program ;)

bubbelbubbel
0

haha, jag har tillochmed en simpsons tavla….Generad
hälsa honom att han har bra smak mazze ;)

Snuttan2
0

Jag har alla säsonger Oz Oskyldig

Och eftersom de måste importeras å inte är så biliga så har jag betalat 800kr per säsong… Det är sex säsonger = Snuttan har lagt ut 4800kr på att kunna se Oz ordentligt Generad

bubbelbubbel
0

oz är bra. jag är lite stolt över den serien, haha, jag brukade titta på det på nätterna när jag inte kunde sova, och för en gångsskull så fick jag rekommendera en serie till min johan, som han gillade, han såg allt han kom över :D
annars är det alltid han som kommer på alla serier…:P

bubbelbubbel
0

dock tror jag att min granne har snott min family guy. borde kommit idag, men inget paket…
MEN jag kikade i hans låda, och där låg ett paket…….*morrar*
killen kollar ju posten en gång i månaden…

MiaMaria
0

Usch o  fy o blä för Simsons, jag tål dom inte…

Snuttan2
0

Bubbub har bra smak ;D

__iE
0

#10, håller med dig! ^^

lisette
0

HAHAHAHA bubbel, du går inte och snokar i grannens brevlåda? du är väl för härlig!!!! *stort leende*

bubbelbubbel
0

jag måste ju snoka ! han tar ju våran post !
brevbäraren är ju för lat för att dela upp den, så han får allt istället, min johan och han har ju exakt samma namn ;P

bebbe
0

Jag är nog oxå en liten "kikare" när jag hämtar vår tidning på morgonen kikar jag alltid i grannens brevlåda…fråga mig inte varför, vet ju att där bara ligger "Skånskan" Generad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

hahaha ! jag är inte ensam ! :D

lisette
0

#15 tänk om där ligger en bomb en vacker dag? ;)

har jag inte fått post så tittar jag i grannes för att se om de har fått…

Cilla89
0

Jag vet ett billigare sätt ;D Ladda ner från internet, det gör jag ;D

AusaBausa
0

ha ha vad roliga ni är! Får panik om lillan kollar i grannarnas…tänk om de såg henne…hjääälp!Oskyldig

bubbelbubbel
0

haha ! bomb. nääädu.
men vi får ju all hans pinsamma post…

lisette
0

#20 så länge det inte är saker från ngn sex affär är det kanske ok ;)

bubbelbubbel
0

haha det har jag redan fått :P

lisette
0

NÄHÄ då? haha vad pinsamt det måste ha blivit

"råkade öppna din post"

bubbelbubbel
0

nädå, snarare så, det kom en avi, och han la den hos oss, vi la tillbaka den, han la den hos oss igen, och jag blev förbannad och plockade ut paketet, kostade 200 spänn, YEAH porrfilm !
kanske skulle lägga tillbaka den hos han…..:P

Cilla89
0

#24 Vad är det för granne du har? :O :O :O

lisette
0

#26 gör det, säg "du hade beställt denna?", förresten har du frågat johan om det inte är HAN som beställt den? *ASGARV*

#25 frågan är snarare vad det var för porrfilm? *Garv*

bubbelbubbel
0

johan ringde mig och frågade vad i hela världen jag hade beställt, så jag tror inte det var han :P

vanlig skitdålig porr, typ :P

lisette
0

så du har kollat med.. .haha

bubbelbubbel
0

klart, det måste man ju, nu ligger den och skräpar nånstans. vet knappt var, haha. folk gillar att gömma porr i huset…vi har hittat på vinden också. kanske ska skänka det till nån hjälplös människa…

__iE
0

Hahahahaha ^^

lisette
0

haha du är för rolig karoliina! *fnissar*

bubbelbubbel
0

kul att man kan underhålla nån ;P