skattepengar
från och med idag kan man titta på skatteverkets hemsida hur mkt pengar man får tillbaks på skatten.
jag drog ju av för bensin. får 12.000 tillbaka!!!

Häärligt :D Vad ska du hitta på för dem pengarna?

Lisette! Vet du när pengarna anländer på kontot?

#1 finns hål att stopa dom i ;)
#2 beror på om du skickat in, gjort ändringar etc. men har du gjort vissa ändringar o anmält konto så kan de komma innan midsommar.

#4 ok.. tack!

jag har också dragit av för bensinen och fick tillbaka i dag,7500kr!!=))

Jag drog av för resor o fick nu tillbaka 119 kr ist för att betala en massa
johan fick sina idag :D
huuuur kollar man vad man får tillbaka ? eller måste man ha e-leg ?

Har ca 8100:- på kontot på torsdag

Ja du måste ha e-leg
attans !

men bubbel, det är jättelätt att fixa. har du swedbank kan du ladda ner det via internetbanken tex.
hade över 12 laxar på kontot nyss, nu har jag 5800:- kvar. betalde tillbaks lite skulder och ngr räkningar. tråkigt! =(

Fick mina pengar idag på mitt konto 

Jag fick också in mina pengar i dag. Fast det var bara hälften mot två år förut.
jag fick 2000kr in på mitt konto idag, det fanns hål att stoppa dom i nu när jag köpt så mycket till stall och hagar…
lisette, visst är det sjukt ? separationsångest kallas det :P
jag var in och kollade och längs upp i hörnet stog det att mina papper inte är inlämnade ändå så har jag skickat in dom när jag skulle…..får ringa till dom imorn.
Fick tillbaka skattepengarna igår, 2275 kr. Välkommet tillskott i kassan eftersom pållen behöver ha EQ-besök ca 1 gång i månaden nu.
ringde till dom idag och dom hade fått in pappren:)jag får mina pengar i augusti…….

hihi.. upptäckte igår att min hade kommit in i tisdags.
mina dryga 800kr kommer gå till en tömkörningsgjord, ett bett och tömmar idag