Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 433 ggr
jen
0

fira nationaldagen?

brukar ni fira nationaldagen?

hur i sånna fall?

själv brukar jag åka till kyrkan då det brukar vara festligheter där, plus att många återvändare kommer hem och hälsar på.

Maja
0

Njae, jag firar den inte direkt.. :P Tänkte fira på mitt egna lilla sätt med att ligga ute och sola.. ;) Haha..

Har egentligen aldrig varit sådär "inne" i att fira högtider.. :P

Lorita
0

Förr när det var svenska flagans dag, då var alltid mitt halvblod med och red längs avenyn med någon snubbe på ryggen utklädd till soldat från 1800 talet någon gång. Nu gör vi inget speciellt men jag kommer nog att tävla nästa år då en klubb här i närheten har nationaldagshoppningar Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Anna
0

Nej vi firar inte.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cilla89
0

Vi firar inte alls..

fridak
0

firar inte mer än att jag slappar för att det är en röd dag;)

gejsa
0

Vi firar inte på något sätt. I dag ska vi äta midsommarmat. Färsk potatis och sill. Efterrätt jordgubbar och glass. mums

Men det är mera för att det är gott att äta och för att det passar när det är så här varmt ute.

Alex
0

Jag tänkte nog fira det ungefär som Maja. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AusaBausa
0

Firar inte ngt speciellt… syrran fyller år så henne brukar vi fira men inte äns henne i år firar vi. Vi firade henne ihop m deras lilltjejs kalas…blir en "vanlig" dag…

Lina
0

jag firar me fotboll, ngra shottar och en fin solnedgång på stranden ;D Har inte firat de innan…

Maja
0

#7 - Haha.. Jag skulle iofs kunna dra till stallet i eftermiddag, men neeeeej, jag måste plugga.. ^^

bubbelbubbel
0

hm. fira och fira, vi är svenskar för sjutton ! vi firar inga nationaldagar ;) jag ska laga mat och njuta av mitt extra obtillägg på jobbet sen, nått positivit ska man väl ha :)

Yessica
0

Jag fyller år.. så det firade vi med en dagskryssning =D Vi firar inte nationaldagen som sådan, utan bara för att jag fyller år =D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MiaMaria
0

Nope, tidigare brukade de vara häst-parad genom byn men i år är väl ända firandet att jag solat mest hela dagen Oskyldig

__iE
0

#12, Grattis :)

Murre_Uddiz
0

firar inte :P

thilda-
0

Hmm Onsdag torsdag fredag lördag söndag.. så ska jag supa :)

[slo]
0

#11  Jag skulle också jobbat idag… Ända tills dom kom på att vi skulle få 111% idag, så då fick vi inte det längre :( Jag har firat med att lastträna och leka med pållarna, grillat med pappa + syster, typ :)

bubbelbubbel
0

illa slo! jag hoppas på många pengar på den kommande lönen, nattjobb+3 storhelgers övertid ;)

Lindbygarden
0

utflykt…jordgubbar…FOTBOLL!!!