Gud så ledsen jag blir :(
Jag skrev ju ett inlägg tidigare om hur jag skulle få mina föräldrar övertalade att jag skulle få börja på ridning och jag fick ett ja. Jag har nu kontaktat ridskolan jag bor närmast och jag hon jag mejlade med ställde mig på kö. Men efter ungefär en vecka från att jag ställdes på kö så skrev hon att de ej har nybörjarkurser på storhäst och min vikt och längd passar tydligen inte någon av deras ponnier. Jag är så himla ledsen för jag vill verkligen hålla på med hästar. Vad ska jag göra nu då? Har någon av er någon idé?
Kram Den ledsna tjejen Alexia
hur långt är de till nästa ridskola? menar om de finns fler inom rim,igt avstånd så kanske man kan höra med dom åxå?
Jo den närmaste är nog Vendelsö tror jag men jag har ingen som kan skjutsa mig eftersom min pappa jobbar och mamma har inget körkort…
Du kan ju åka buss????
Jag åker buss i 1,30 timme bara för att få rida 1 timme! :)
Bacon, svaret är bacon.
Ja det kanske jag kan… Jag kanske kan mejla ridskolan :)
jag tycker att du ska kolla om dom har plats helt klart.. å finns de bussar som går dit skulle jag lätt kunna åka de bara för att få rida.. så de tycker jag verkligen att du ska
Jag har nu mejlat och tittat att bussen som går utanför mig går till busshållsplatsen som ligger närmast och sen kanske man måste gå en kvart, 20 minuter eller något men det är det värt! :)
låter toppen tycker jag.. kommer att hålla tummarna för dig=)
Tack så mycket, det uppskattas!! :)
Hur går det? :)
har du fått något svar?
Jag ska kanske börja nästa termin på en ridskola med islandshästar men det beror på mina tider i skolan för det kommer att ta 1 timme att åka dit kommunalt vilket jag kommer göra så då måste jag sluta senast 14.45 vilket jag inte tror är så möjligt. Men mamma har pratat med ridskolan och vi ska kanske göra så att jag får rida i vuxengrupp, hihi. Men jag rider hellre i vuxengrupp än inte alls 
Va roligt!