Dyon Difference
Vad tycker ni om att använda dyon difference i dressyr? Personligen tycker jag att det ser sjukt fult ut & den ger hästen en konstig form på huvudet, men samtidit har den bra egenskaper..
När jag skriver dressyr menar jag dressyrtävling, jag blir lite kluven när jag tänker på det. Dressyr har alltid varit dressyr, samma hela tiden & ingen vågar ändra det på någo sätt.
Hade tänkt att skaffa ett till hästen men vet inte om jag vill ha ett till dressyr eller hoppning, har olika färg på lädret vilket försvårar det ^^
Jag håller med om att det är praktiskt - men inte snyggt!
Själv skulle jag nog ha ett på hemmaplan, samma till både hoppning och dressyr, eller åtminstone till det jag rider mest i.
På tävling hade jag nog enbart haft det i hoppningen isf. I dressyren är det ju rätt kinkigt med utrustningen, i.af med vissa dommare och i något högre klasser.
Hakuna matata!
#1 Precis, ack så jobbigt det kan vara.. Men får leta runt bland begangnade & då kanske man får råd med två? Om det ens blir någon skillnad att använda det vill säga ^^
Jag hade jätte gärna haft ett sådant, både i dressyr och hoppning. Känns oerhört bra för hästen. Ju fler som använder det dessto snyggare kommer det anses vara, tror jag xD
Hade gärna haft det, om jag hade haft råd xD
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"