Glädjetårar!
Idag tävlade jag Uno på Håbo Ridklubb - Clear Round!
Första startande gick kl 14:00, jag var första startande.
Jag kom lite mer än en timme tidigare innan banbygget gick, så att han skulle orka…
När vi var framme fick Uno sitt hö, jag gick och köpte lite glass och dricka. Sen skulle jag gå banan, kunde banan perfekt.
Senare skulle jag in i ridhuset, de var 20 minuters framhoppning innan tävlingen skulle ske.
Jag fattade inte att han orkade bara me de, han galopperade när jag ville, han var pigg, han ville springa, han tyckte de var askul…. :D
Sen skulle jag in på banan.
Dom sa : Clara, Varsågod och rid!
Jag kom fram i galopp, vidsäga är ganska ovanligt att han lyssna på skänkeln direkt, men han galopperade, blev överlycklig bara då.
Han flög över hinder efter hinder i galopp.
Jag gick FELFRI, fatta va lycklig jag va, de var nått fel, de e inte han tänkte jag.
Jag började gråta, jag kunde inte sluta, jag var så rörd, Jag var så lycklig, jag kommer ALDRIG glömma dendär tävlingen.
Jag var så rörd så jag var tvungen å gå en liten tur med uno i skogen i träns, Jag grinade, jag kunde verkligen inte sluta, han var allt från då tills nu…:D
INGEN FATTAR HUR LYCKLIG JAG VAR.
DET GÅR INTE ATT BESKRIVA!!!!
ÄLSKAR Uno
Vad kul att det gick så bra!=D Grattis!=)

Grattis! :D

Roligt! Grattis!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Aww.. Kul!! Grattis!! :) Blev det några bilder då? :)

#4, Tyvärr tog inte jag några foton eftersom att jag red…
Men mina kompisar tog, jag får dom nog på datan senare… :)

Aaw, vad kul ! :D GRATTIS

gulligt :) grattis!! :D

Tack alla, (lycklig)
åh så roligt clara ! :) grattis !

grattis!:)

Jaa… de var så roooligt. :D
Taack ! :)
Åh vad kul! Grattis =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vad roligt att det gick bra i dag. Grattis!
Åh vad kul!! :D jag förstår, såå härligt när pållen är på det bästa humöret och vill göra sitt bästa :))
Åh, jag ör s ledsen att jag inte kunde vara där och se er :(.. Men gud vad kul att det gick så bra för er! Han älskar dig också, Clara, det vet jag =)..

Grattis Clara! Vad roligt det måste vara för Unos ägare att dom har hittat en ryttare som rider och tävlar och har sig. Kan inte vara lätt att hitta duktiga små tjejer som kan rida de små shettisarna.

#16# Håller med dig!
reddie - jag pratade med ägaren idag, hon var sååå stolt :) minns hur stolt hon var när jag hade vunnit min och lykkas första tävling, hon flög som på moln :).. likadant med clara och uno :)

Kul att det gick bra!! =)
För mig går det inte lika bra =P
Grattis clara !! :D
/Elin

Grattis Clara!

#15 ingen fara, jag är så lycklig :D tack
#16, ja, jag tror att hon är nöjd.. :D ja me.. <3
#18 va kuul… ! :D
#21, de trodde du inte vah..?
hehe, tack alla

Kommer ALDRIG glömma !!!