Hjäääälp! Vad ska jag göra? =(
Hej!
Snälla, snälla hjälp mig, jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.
I helgen bråkade jag med min bästakompis, det var egentligen en bagatell vi bråkade om. Men nu vill hon inte prata med mig längre, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har bett 1000 ggr om ursäkt men hon vill inte förlåta mig. Jag kan inte vara lycklig om hon inte vill vara min vän, hela min värld har rasat ihop. Jag har många andra vänner oxå, men det är inte samma sak. Hon är så speciell för mig. Om mindre än 2 veckor åker jag till Englad i 3 veckor, jag måste bli vän med henne tills dess men jag vet inte hur jag ska hantera det här. Snälla, har ni några tips?
Kramar Jenny

Fortsätt du att försöka prata med henne.. någon gång lär hon ju lyssna!
Eller.. låt henne komma till dig när hon har fått lugna ner sig lite och ilskan har runnit av.
Det löser sig! Det lovar jag!! =)
Kramar på dig

Hur gamla är ni?
Har hon sagt någonting alls?
Och om det inte är för personligt: vad bråkade ni om?
Jag skulle säga att är ni vänner på riktigt så är 3v medans du åker bort inget, för så långsint är inte en bra vän… Hon bör ju desutom veta om att du ska bort, så det blir ju inte precis som om du undviker henne heller.

#1, Tack för ditt svar! Så du tror inte att det kan vara slutet på våran relation då? kram

#3 nej absolut inte om ni är bästa vänner! en bästa vän skulle nog inte säga upp bekantskapen för en bagatell som du skrev att det va!!

Okej, för det handlade om att vi var och shoppade i helgen och vi hade med en annan tjej, som inte jag känner. Det känndes som att min vän ignonerade mig och flera gånger sa jag saker men det var ingen som lyssnade. De var inne i sin egen värld och jag blrv faktiskt väldigt ledsen. Sen när vi kom hem skulle jag ha släktkalas, men jag ville hellre åkta med tjtjerna till stallet så jag frågade om de kunde vänta en timme. Men de ville åka och jag kände mig ännu mer ledsen så jag gick iväg. Sen skrev jag ett sms till henne om att hon borde förstå vfr jag var ledsen på henne och då blev hon jättesur och fick för sig att jag var avundsjuk på henne. Dagen efter bad jag om ursäkt, hon svarade inte på mina sms och när jag rinagde la hon på.
Vet att det låter jättelöjligt och fattar inte vfr jag egentligen har gjort fel. Jag sa ju typ bara vad jag kände. Det känns väldigt dumt att säga detta eftersom vi är 16år och inte borde gnabbas om sånt här, men jag orkar verkligen inte med det!

Hon inser nog snart sitt stora misstag och kommer nog väldigt snart på att hon för allt i världen inte vill mista sin bästa vän!

#6, Jag hoppas det iaf! Men samtidigt är det svårt att leva med att inte veta om det kommer bli "vi" igen. Så jag funderar på att komma över henne, men vet inte…