Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 352 ggr
lisette
0

sista avsnittet av DH!

idag var det ju sista avsnittet för säsongen av desperate housewifes.

WOW säger jag bara. orson visade sig inte ha mördat monique. tyckte hans mamma fick ett bra straff faktiskt! och stackars alma, hon dog när hon försökte rädda bree.

och zach? jag höll på att garva ihjäl mig när carlos slog på korven…

dessutom var det sista avsnittet av ugly betty med.

vad sjutton ska jag titta på nu på tisdagarna då?

taskigt.

gejsa
0

Ha, ha har inte tittat på ett enda avsnitt. Inte ens 5 minuter.

AusaBausa
0

Ja det är ju dålig planering att de avslutar båda serierna samma vecka…det är ju min tevedag, tisdagar när dessa serier går..slutar sent o orkar inte göra mer än att masa mig till soffan o glo på teve…blir väl mer tid här istället då, hm…

det var ju skönt att han ej mördat henne, allra helst för brees skull men stackars Mike när engelsmannen friade… och som jag skrattade när barnstolarna kom istället för barstolarna…

Ugly betty:hoppas bara betty får till det med killen i nästa säsong…

lisette
0

då har du missat ngt gejsa!

gejsa
0

Ha, ha kan inte tro det.

lisette
0

#2 tisdag är den enda kvällen som jag MÅSTE titta på tv. men det blir väl likdant här antar jag…

klart betty kommer att få ihop det med henry!

__iE
0

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, jag missade Ugly Betty! Vad tänkte jag på ? ^^ Måste se reprisen!

lisette
0

ska jag berätta vad som hände?

__iE
0

nejnej, jag ska se det på fredag - hoppas jag .. annars får du berätta ;D

lisette
0

då kommer jag inte ihåg det ju!

__iE
0

skriv ner det ;) 0:)

gejsa
0

Var det så dåligt att du glömmer avsnittet efter några dagar. haha

fridak
0

var det slut på båda! iofs så är väl inte det så ovanligt. under sommaren är det aldrig ngt annat än repriser på tv eftersom de tär så fint väder och alla glömmer bort sina favoritserier.

AusaBausa
0

på sommaren brukar alla bra engelska mordserier börja typ komissarie morse osv..dem bara älskar jag.

lisette
0

#11 nej men jag har otroligt dåligt minne.

var i usa o hälsade på mitt ex. såg en film där. ett halvår senare var jag på bio i sverige. tyckte jag kände igen filmen jättemkt. jag förutspådde vad som skulle hända. när filmen var slut och jag var på väg hem slog det mig att den filmen hade jag sett i usa. ;)

gejsa
0

Ha, ha du är knasig lisette.

AliceL
0

detta avsnittet var typ bäst :D

Snuttan2
0

Filmer kommer annars numera oftare och oftare (om än långt ifrån alltid) samtidigt eller mkt snart efter i Sverige numera…

Serier värkar ju däremot ligga klart sämre till… Vi är ju en eller tom två SÄSONGER efter att de visas/görs…

Alla vet ju vad jag gör Oskyldig

bubbelbubbel
0

ho ho snuttan, det är du och jag som kan suga på karamellen om vad det egentligen är som händer, dessa svensktittande, vet ju inget…*fniss*

Emelie-G
0

Grååt, nu finns det inte mycket att göra på tisdagkvällarna.

Första kvarten missade jag, cyklade som en dåre hem från stallet men när jag kom hem hade jag totalt glömt bort det, stod i duschen i lugn och ro när jag kom på det. Då fick jag panik xD