Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 668 ggr
Kiara
0

Elmia

Linda
0

Funderar på det faktist.

mvh Linda

Wanilj
0

det hade ju varit så kul!!! ska se om det går att ordna ändå… det är väl i Jönköping?

RubHel
0

Jag vill dit.

LinneaG
0

Vad är det där?

Jag tänker bara på fotboll när jag hör Elmia..

Kiara
0

#1 med eller utan häst?Fundersam

#2 ja det gör detFlört

#3 jag ska dit och premiera KiaraSkrattande

bubbelbubbel
0

när är det ?

illa. jag som bor 7 mil därifrån, och har noll koll ;P

bubbelbubbel
0

..åh mitt pucko, det var ju en länk ;P

Tummelisa
0

Jag ska dit, det får man ju inte missa.

CarCar
0

Det kanske lutar åt att det blir många iFokus folk där då? Jag hade också tänkt åka dit :)

bubbelbubbel
0

det tar ju som sagt var ca 40 min för mig att åka dit ;)

[slo]
0

Vad händer där? Inte så långt, och om carcar ska dit kanske jag också ska det ^^

Kiara
0

#11 det är en stor hästutställning med alla hästraser och welsh riks, nu är det så att jag tänkt flörta med carcar att hon åkte med mig, men jag har tre biljetter på Kiara så vill du ha en så kan du åka med, bilen rullar ju ändå Flört

[slo]
0

Ahaa, var det där jag skulle vara hästskötare? Eller var det knabstrupper riks? :P

Kiara
0

Helt rätt det var på Knabstrupper riks och på Elmia Hemlis så boka 21-23 juli (Anderstorp) och sen 11-13 augusti på ElmiaKid

lisette
0

# 4 jag tänker på bilar =D

bubbelbubbel
0

är knabstrupper riks i anderstorp ?!

Kiara
0

#16 ja i årFlört

Wanilj
0

jag vill också!!! Vi ska kika på en Welsh 05 nu i veckan… ställer man snygga ett-åringar?

Kiara
0

#18 klart man gör, men man bryr sig inte så mycket om poängen utan ser det som en träning för framtida premieringarSkrattande

Wanilj
0

det hade varit sååå kul!!

shirley
0

skulle funnits nåt för mina små korsningar tycker jag…..

vad händer där mer? e de bara en dag el?

Kiara
0

# 21 Det är lördag och söndag alla rasföreningar är inbjudna och sen är det mässa och uppvisningar av olika hästraser.

Det är väll nackdelen med att ha korningar man har ju ingen förening bakom sig. Men det borde vara lika rolligt för alla att komma och titta på olika fina hästar.

Unicorn

Wanilj
0

welsh är väl de som godkänner "korsningar" dvs welshpartbred.. det är vad vi hoppas kunna visa senare… bara jag tänker på det blir jag alldeles pirrig i magen!!!

bubbelbubbel
0

#17. men sheit. då borde jag få stryk om jag inte åker dit. det är 3 mil bort. ;) hihi.

CarCar
0

# 24 Japp, vi förväntar oss att få se dig på Riks :)

bubbelbubbel
0

hihi, det är verkligen inte en omöjlighet. :)