En tanke ;)

*asg* ingen aning…
haha ! :D
Vi får väl se fler bilder..? :D

har hårt att det inte alls e ovanligt att djur e bisexuella:S
Haha, lite mysko så.
#2 Javisst, här har vi en tinkerhingst. Urläcker! Han sprang runt och jagade de andra hästarna, han var helt ensam sen för ingen verkade gilla honom. Sen sprang han efter en flock får, rolig häst ;)
Fler kommer sen, ser på melodifestivalen och pausade lite under en dålig låt ^^
det är inte som med hundar då att det har med rang o göra, att den ena hästen vill ställa sig över den andra? hmm bara en tanke..

snygga hästar!!! Men hahahah vad inlägget lät skoj….hihih
jag tror inte de är bi eller homosexuella.
jag tror nog att det är hormonerna som snurrar runt i deras skalle så de blir stolliga och gör så i sin upphetsning bara. (det slår slint)
#5 Det är nog mkt möjligt, nu när du säger det så var det faktiskt skimmeln som bossade lite över den andra.
#6 De var underbara *dregglar* . Haha jo, det kan jag tänke mig ;)
#7 Det har du nog rätt i.

Dom hoppar på varandra för att visa makt.
Samma sak med all djur.
#9 vad duktig du är :)
men låter lite.. huh. haha.
Även fiskar?? XD

Kaniner gör också så. Lite ruligt egentligen, tänk om vi människor höll på så! *asg*
Hur som helst, jättefina bilder Emelie, och vi vill se meeer!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ett sto i stallet föredrar andra ston framför pojkarna. iofs så är ju pojkarna kastrerade så då lockar det kanske itne så mkt ändå…
Okej, tror jag har fått svar på min fråga nu. Tack! ;)
#11 Tack, har lagt upp lite bilder på hemsidan nu om du vill se, www.emeliegertmo.se :)

Fy vad du är duktig! Jättefina bilder allihopa! :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

brago var gay innan han blev kastrerad, han var på oskar o calippo hela tiden… det är nog hormonerna som spelar in.

Jättesnyggt foto nr #4 =)
#17 Haha det var lite kul ja, alla skrek och blev livrädda typ - som om det skulle hjälpa när det står en unghingst framför en liksom! Man fick inte ens vara innanför staketet egentligen. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tror inte att någon häst är homo eller bisexuell. Hade de varit det i naturen, det vilda, hade de blivit utstötta eller till och med dödade av ledarhästen

Att hoppa upp på en annan häst har väll mer med rang att göra?
Eller om det är unga hästar, att de busar.
Riktigt förvirrade hästar sexuellet, som inte träffar mkt andra hästar alls, eller bara utav samma kön kan även försöka bli betäcka eller betäcka felaktigt, för att de helt enkelt blivit så förvirade å är desperata efter de naturliga instinkterna att föröka sig…

#20# Precis! Visst är det så.