Jag spyyyyyr...!!!!!
Jag har ätit ngt jag ätit vid flera tillfällen…
Nudlar o sweet chili sås.
Mamma hade köpt hem en likadan flaska som alltid och jag öppnar o häller på.
I slutet ser jag en brun avlång grejj lika bland de sista nudlarna…
Jag tittar närmare och kan inte fatta att det e sant medans "må illa funktionen" satte igång, sprang ut till mamma o gallskrek att det låg en larv i min chili sås!!!
Och mkt riktigt… en larv var det!
Snacka om viidrigt, jag höll på o spy o jag tuggar tuggummi för glatta livet trots att jag e 100 % på att jag inte fått i mig en larv..
Men niu har la hört om den nya "larv pesten" ? :O xD
SNACKA OM VIDRIGT!!!
/Elin
nej fy va äckligt.

då skall ni ta kontakt med tillverkaren och skicka tillbaka flaskan. går livsmedel så jag vet vad man skall göra
uuusch…men gör som steffy säger, du får garanterat nått som kompensation!

USCH 

UUUUUSCH, vad äckligt!
Usch vad äckligt! Påminner mig om när det var en stor skalbagge i min chipspåse!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
aldrig mer att jag skulle äta den sorten nå mer om jag hittade nått sånt i.
Uhh, vad äckligt. Borde inte få hända..

Usch så äckligt!!
Min systers kompis hittade faktiskt en larv i skolans sallad förra veckan!

Usch vad vidrigt. Den låg väl i tomaterna.
En gång öppnade jag en burk krossade tomater. Den var full av små gulvita maskar.
neeen, fy vad äckligt!!

Och nu ska jag äta kvällsmat, men vart tog matlusten vägen? Ja, inte är den här i alla fall ;)

#10 jo min mamma köpte en burk majs en gång.. den va full av larver!

En gång kokade jag blomkål. När jag var färdig och skulle hälla ut vattnet så flöt det massor av små flugor i vattnet. Den måste ha varit full av flugor utan att jag såg det. uäääk

sånt är sååå äckligt!
uuuuh fyfasen va äckligt xS

enligt livsmedelslagen skall man kunna spåra livsmedlet från jord till bord och på så sätt få reda på var larven kom ifrån
(alltså där allt gick fel/kanske inte kontrolerat).

uch….blää

Usch va äckligt!!!
Som några tidigare skrev, skicka tillbaka flaskan, men ta gärna kontakt med dom via telefon först. För massor av år sen exploderade en kattmatbruk hemma hos oss. De va fisksmak som hade jäst, gissa va de luktade?? Jo surströmming, i hela huset!!! Vi fick då ett års förbrukning av kattmat, perfekt när vi hade 4 katter ;-) Men vidigt, då de stank länge o väl!!
Fy fanken vad äckligt! Riktigt vidrigt…

fy fanken va vidrigt….