Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 328 ggr
Kiara
0

Min första häst.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är den absolut första häst som jag köpte själv och den har jag fortfarande kvarFlört

Fler som minns sitt första hästköpSkrattande

Linda
0

Åh det var en fining;)

-Mitt första hästköp minns jag inte om man räknar med de riktiga hästarna jag själv köpt i vuxen ålder så var det en Welsh av cob typ Baby-San efter Pendock pioneer undan Barbarossa som idag är ca 12 år och jag köpte henne som föl unge..

-Tyvärr ingen kontakt med nuvarande ägare eller några bilder att visa.

Mvh Linda

Tummelisa
0

åhh vad vacker! Vad har den för stam? Så vacker att den ser nästan ut att vara av plast. Den var bra Kiara

Linda
0

Jag hade tidigare ambitioner att samla modell hästar men nu har min dotter börjat få ihop en jätte fin samling av fina modeller av alla raser..

-Går att köpa rasmodeller på leksaks affären av bra kvalitè.

Tinka
0

ja jösses vilken tid…han var stor som ett hus korsn. Shire/trahkehenner (oops hur det nu stavas) han gjorde precis vad han ville med mig…ville han gå hem från en lång tur när han tyckte att det räckte så gjorde han det…tror inte han lever längre för det är nog närmare tjugo år sedan nu och han var inte pur ung när vi köpte honom. Sålde honom och skaffade mig ett litet sto som var mer lämplig som första häst och på den vägen är det…Skrattande