Hopptävling resultat!
Tyvärr blev det ingen rosett! På hinder nr 5 så blev det en för snäv sväng och på sista hindret tappade jag balansen och trillade av…Men mitt mål var att klara runt banan, men det skulle ha vat kul med en rosett…Hästen var ju pigg idag 0_o
Jag ska aldrig mer tävla!

Ah, du.. Det kan inte alltid gå bra, går det aldrig dåligt kan man inte heller nå framgång, så det är så, det har jag lärt mig :P

Meningen med att tävla är att ha roligt, inte att få rosetter. Tycker du ska hem och öva och sedan tävla igen. Men tävla bara för att det är roligt!

Klart du ska tävla mera! :) Bättre lycka nästa gång :)

Klsart du ska tävla mer!
jag har vart me på kasnke 6-7 hopptävlingar,och blivit utesluten eller hafft massa fel på åtminstone 4-5 av dom, har kommit igenom en felfritt, och kom tvåa nu på den senaste tävlingen och har många ggr tänkte som du, men ge inte upp! det löser sig till slut, bara hem o träna:)

#2 Jag vet. Det var lite roligt idag. Det e roligt med pigga hästar.
Det gjorde inte ens ont å trilla av…! Det var inte pinsamt heller å trilla av..efter att jag red var det 2st till som trillade av.(Min ksuin å en annan tjej)

Oj, vad trist för dig. Men bättre lycka nästa gång. *ler*
aj då. Tävla mera! behöver ju inte va högt elr så.. :) Eller bara hoppträna, så kanske du börjar tyka det e kul sen ;)

Tävla mer och mer och mer och mer, det lär man sig mkt på! även om det går bra på träning, är det så mkt som är annorlunda på tävling. bättre lycka i framtiden ;)