Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1766 ggr
LindaKarlstrom
0

Maskeradhoppning :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går var det en liten markerad-hopptävling i stallet i samband med Sommarfesten. Jag och Banjo skulle egentligen vara i samma lag som en kompis, men då hon inte trivdes med ponnyn hon var tvungen att rida så red jag med en annan i stället (som fick hoppa in när vi skulle börja hoppa fram=O ) i stället. Och det var jättekul! Vi kom tvåa och vann pris för bästa utklädnad Glad Och det var jag som kom på ideén för utklädnaden 0:) Vi var brandmänn! Så i fredags for jag till brandstatonen och lånade kläder.

Kan man bli annat än kär när det är den här synen som möter en i hagen när ponnyn ska in? :')

Framhoppning

Här går han ju nästan fint! Men min sits ska vi inte nämna *host*

Banjo tycker det är töntligt med låga hinder ;)

Fler foton finns här och en film finns här

jag är medveten om att jag drar han i munnen över ett hinder, men det var verkligen inte meningen! och att jag med lätthet hade kunnat gasa och ta snävare svängar, men jag red efter teorin "Bättre att ta sig runt hyffsat sakta och säkert än att det går fort och man åker av ;)"

Cilla89
0

Fick du ha en brandhjälm? Trodde inte jag var godkänt.. Men fint ekipage i alla fall :D :D :D

LindaKarlstrom
0

Japp vi fick ha det :) Vet inte heller om det är godkänt att rida i… Men det var bara på klubben under en sommaravslutning =)

Anna
0

Haha vad roligt det ser ut =) Banjo är så fin.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Fint ! ;D Jag hade nog aldrig kommit på brandman ^^

LindaKarlstrom
0

#3. Det var superkul!

#4. För mig var det ett självklart val då pappa är en brandman :)

Birdiegumman
0

Så roligt utklädda ni är! Jätte söt häst!

AliceL
0

haha gulligt :)

Snuttan2
0

Gud vad gulligt :D

Men var det en till som var brandman?

LindaKarlstrom
0

#8. Vi tävlade i lag så därför var vi två =)