Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: sajtenifokus
Läst 477 ggr
gejsa
0

Nu är det fel här tror jag.

Jag klickar på senaste inlägget då blir det ju mörkare text när man inte läst det själv. Men fast jag läst det så kommer det fram som om jag inte läst det. Sedan fast jag själv har skrivit i det sista så ser det ut som någon annan har skrivit.

davidia
0

så där blev blir det för mig med ibland…

[slo]
0

Jag reagerade också nyss på det…

Cilla89
0

Så är det alltid för mig. Dem inlägg där något nytt är skrivit i som jag inte har läst, dem är fet-stilade. Medans dem jag läst sista inlägget i är normal stil på.. Så har det alltid varit för mig..

Anna
0

Så är det för mig idag också, har inte varit så innan.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

#3# Ja, så ska det vara. Men nu hade jag läst dom redan och ändå är det mörkare som om jag inte läst den.

gejsa
0

Ok! Eftersom fler har reagerat så är det troligtvis något fel just nu.

gejsa
0

Nu tex så blev det mörkt som om någon har skrivit efter mig. Vilket det inte var alltså.

__iE
0

Så är det för mig med, + att när jag skrivit tt inlägg o sen skickar det så kmr Server Error upp.. Men inlägget kmr iaf fram .

davidia
0

ja ¨det har jag också märkt.

gejsa
0

#8# Ja, så är det ofta för mig därav alla dubbelinlägg av mig. Fundersam

Eve
0

Nya trådar och trådar med nya scvar blir alltid fetstilta för mig.. trådar som jag har läst senaste inlägget i är inte fetstilta.. så har det alltid varit för mig..?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

Ja, det har ju varit så för alla.. Det ska vara så. Men på förmiddagen var det troligvis fel. Men nu går det bra igen.