Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 1151 ggr
Glosan
0

Flughuva

Hej,

Är det någon som vet var jag kan köpa en hel flyghuva som går ner över mulen också? Min häst är så känslig för alla insekter som finns nu och speciellt varma dagar. Och det han mest regaerar över är att det kliar på mulen och jag tror det är hans näsborrar som är extremt känsliga. Har letat överallt men inte hittat något som täcker även mulen. Är det någon som kan komma med ett bra tips till mig är jag tacksam.

[Angel88]
0

stackars häst hur ska den då kunna beta, ha dn inne på dagen och släpp ut den på kvällen

Snuttan2
0

När du säger mulen, är det bara framsidan utav mulen du menar? För det vet jag vart man kan fåtag nät som går ner över framsidan utav mulen som man fäster i grimman oftast…

Men över hela mulen? Det låter inte så praktiskt :P

DojoKelder
0

Globus har!
www.globussport.se

tezzie
0
tezzie
0

OT… Hur gör ni när ni kortar av länken. Jag fick ju tex världens längsta på min flugluva i inlägg #4

*** Kärleken övervinner allt ***

jen
0

jag vet en som friserade en vanlig fly och satte som en nosgrimma på grimman. hon var jättenöjd med det.

(och billigare också) Flört

Snuttan2
0

Jag skriver först, sedan markerar jag texten, och klickar på länk-mojen å skriver där in adressen, då blir texten jag skrivit länkad :)

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 markera ordet som du vill ska vara länken. klicka på länken (se bifogad). skriv in din länk och klicka i "öppna i nytt fönster."

tezzie
0

#8 & #9 TACK… Ni anar inte vad länge jag klurat på detta *asg*

tezzie
0

Testar…. Flugluva    =)

jen
0

#11 bravo!  :)

tezzie
0

Haha, är sååå stolt över mig själv Oskyldig

steffy
0

tack för hjälpen, skall säga till mamma att gå in och titta på flygluvorna idag.