Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 451 ggr
mazze
0

Kolla ;)

Haha, jag är vaken Oskyldig Var är ni andra?

gejsa
0

Vad ska vi kolla på? Din bild?

Snuttan2
0

Är inte så sent än ;)

__iE
0

Jag är vaken ;D

RubHel
0

Jag är vaken :) Sitter och läser folks kommenterar om matchen mellan Sverige-Danmark..

Snuttan2
0

Hur gick det med den? (matchen)

Mitt fotbollsintresse varierar mest på sällskap, haha, men kan vara bra att hänga med lite Oskyldig

gejsa
0

Jag kom nyss hem från en fest med Elin på hundklubben. Jättekul hade vi men var ju tvungen att åka hem för att släppa in hästarna.

mazze
0

#1 Nej, jag e vaken.

__iE
0

#5, 3-0 till Sverige ;D

RubHel
0

#5 Sverige dömdes till vinnare med 3-0 i 90:e minuten efter att en svensk spelare fick ett knytnävsslag av en dansk spelare i straffområdet. När domaren skulle ge det röda kortet och dömma straffspark för Sverige sprang en dansk supporter in och slog till domaren vilket ledde till att de avbröt matchen.
Det stod 3-3 egentligen, men istället för att återuppta matchen dömdes Sverige som segrare.

lisette
0

vaken, men börjar bli ruskigt trött. sitter o väntar på att loke ska vakna o ha mat. inte lönt att lägga mig..

Snuttan2
0

ooohhhh :)

mazze
0

Men nu ska jag åka o hämta sambon. Så jag kan få sova sen, är trööööttttt!!!!

Ses säkert imorrn. Ha det gott…

RubHel
0

Måste vara jäkligt surt för det danska landslaget. En idiot till spelare som förstör allt deras slit, dom tog ju igen Sveriges 3-0 ledning. Poulsen måste vara hatad av alla nu, snacka om att förstöra för alla i sitt lag!

gejsa
0

#12# Har han varit på fest själv som jag utan gubbe?

lisette
0

gejsa, jag har undrat var du varit!

mazze, din bild blir ännu bättre om du gör den exakt 64*64 pixlar!

gejsa
0

Ha, ha har du undrat var jag varit. Då går det verkligen för långt. Jag menar att jag är här för ofta då. *ler*

Men nu vet du? haha

lisette
0

ja du brukar ju vara här ofta och jag har itne sett dig på hela kvällen!

gejsa
0

Kul att du saknar mig iaf. OM du nu gjorde det. Du kanske tyckte det var skönt att jag inte var här ikväll. *fnissar*

gejsa
0

Kul att du saknar mig iaf. OM du nu gjorde det. Du kanske tyckte det var skönt att jag inte var här ikväll. *fnissar*