Vad ska vi kolla på? Din bild?

Är inte så sent än ;)

Jag är vaken ;D
Jag är vaken :) Sitter och läser folks kommenterar om matchen mellan Sverige-Danmark..

Hur gick det med den? (matchen)
Mitt fotbollsintresse varierar mest på sällskap, haha, men kan vara bra att hänga med lite 

Jag kom nyss hem från en fest med Elin på hundklubben. Jättekul hade vi men var ju tvungen att åka hem för att släppa in hästarna.

#1 Nej, jag e vaken.

#5, 3-0 till Sverige ;D
#5 Sverige dömdes till vinnare med 3-0 i 90:e minuten efter att en svensk spelare fick ett knytnävsslag av en dansk spelare i straffområdet. När domaren skulle ge det röda kortet och dömma straffspark för Sverige sprang en dansk supporter in och slog till domaren vilket ledde till att de avbröt matchen.
Det stod 3-3 egentligen, men istället för att återuppta matchen dömdes Sverige som segrare.

vaken, men börjar bli ruskigt trött. sitter o väntar på att loke ska vakna o ha mat. inte lönt att lägga mig..

ooohhhh :)

Men nu ska jag åka o hämta sambon. Så jag kan få sova sen, är trööööttttt!!!!
Ses säkert imorrn. Ha det gott…
Måste vara jäkligt surt för det danska landslaget. En idiot till spelare som förstör allt deras slit, dom tog ju igen Sveriges 3-0 ledning. Poulsen måste vara hatad av alla nu, snacka om att förstöra för alla i sitt lag!

#12# Har han varit på fest själv som jag utan gubbe?

gejsa, jag har undrat var du varit!
mazze, din bild blir ännu bättre om du gör den exakt 64*64 pixlar!

Ha, ha har du undrat var jag varit. Då går det verkligen för långt. Jag menar att jag är här för ofta då. *ler*
Men nu vet du? haha

ja du brukar ju vara här ofta och jag har itne sett dig på hela kvällen!

Kul att du saknar mig iaf. OM du nu gjorde det. Du kanske tyckte det var skönt att jag inte var här ikväll. *fnissar*

Kul att du saknar mig iaf. OM du nu gjorde det. Du kanske tyckte det var skönt att jag inte var här ikväll. *fnissar*