Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 552 ggr
Anna
0

OT: Förvsunna Madeleine

Någon mer än jag som följer jakten på försvunna Madeleine, 4? Tycker så fasligt synd om föräldrarna och om flickan, kan inte föreställa mig vad hemskt det måste vara att inte veta var ens dotter befinner sig och om hon ens lever. Nu har det gått 30 dagar..

Nyaste om kidnappningen; 
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1084867,00.html " rel="noopener noreferrer" target="_blank">http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1084867,00.html 

Blir alldeles tårögd bara jag ser en bild på henne.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

fick ett mejl om henne.
hennes farbror eller morbror eller vad det nu var hade skickat ut ett kedjebrev. hoppas verkligen att dom hittar henne !

Cydonia
0

Usch, det är hemskt det här. :/ Håller tummarna för att de hittar henne snart!

Maja
0

Jaa, visst är det hemskt.. :( Men en sak som jag inte kan förstå är att föräldrarna (som jag har uppfattat det) lämnade sina barn på hotellet medan de gick ut och åt eller något.. Jag skulle aldrig lämna mitt fyraåriga barn på ett hotell när jag gick iväg.. Dessutom i ett annat land.. :/ För visst var det väl så? :P

Nej, jag hoppas verkligen att de hittar henne snart!! :)

bubbelbubbel
0

ja så var det. men även om man lämnar barnet så ska man ju inte behöva tänka att barnet ska bli kidnappat. :/

gejsa
0

Fick också det brevet. Ja, tyvärr är det nog så att hon blev mördad redan samma kväll. Det mest troliga är nog det. Så söt som hon ser ut. Stackaren!

jen
0

fy vad otäckt. Hoppas hon hittas välbehållen snart Gråter

bubbelbubbel
0

usch, tror du det gejsa ?

gejsa
0

Ja, det tror jag tyvärr. Inga spår alls på hela tiden sedan hon försvann. Ingen har sett något osv osv. Oftast är det ju så att dom mördas samma dag/kväll som dom kidnappas.

Anna
0

#5 Det tror jag faktiskt inte.. En norsk kvinna såg ju ett barn i något annat land, minns inte vilket men söderut iallafall, som hon är 99% säker på att det var Madeleine. Så förhoppningsvis lever hon fortfarande.

annaattlid.se

gejsa
0

#9# Det är iaf oftast fel. Hon trodde sig se flickan. Men barn med långt hår kan se rätt så lika ut på avstånd.

Anna
0

#10 Sant, men jag kommer iaf hoppas tills de hittar henne…

annaattlid.se

gejsa
0

Ja, det är ju klart att jag också hoppas.

E_hjo
0

Jag tror faktiskt som Gejsa, att hon tyvärr redan är död… ='(

AusaBausa
0

Usch ja hoppas hon lever! Ryser när man tänker på hur mkt skit som kan hända ens barn….även när man inte lämnar dem på ett hotellrum utomlands(vilket jag aldrig hade gjort)…tur man inte vet vad som ska ske i livet…

davidia
0

om dom inte har sålt henne…finns ju endel som gör det med.

bubbelbubbel
0

usch så hemskt. förstår inte hur man bara kan ta ett barn sådär..

davidia
0

nej det gör inte jag heller.usch vad hemskt att man inte ens får ha sina egna barn ifred……

RubHel
0

Jag tror också att hon redan är död. Hon blev kanske inte mördad samma kväll som hon kidnappades, men med all uppståndelse så har hon nog mördats :'( Men jag hoppas verkligen inte att det är så!

http://www.youtube.com/watch?v=JxmiwAOiNWs

bubbelbubbel
0

eller så lever hon, uppståndelsen kan ju ge honom pengar kanske ?

Anna
0

Jag hoppas på att den som nu kidnappade henne gjorde det i annat syfte än att utnyttja eller mörda henne. Kanske att h*n ville ha en egen dotter men inte hade någon.. Har ju hänt sådana saker förut.

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

inte för att jag egentligen tror han kommer få några, det lär ju bli finkan direkt, men han kanske tror…

lisette
0

hoppas verkligeen att de som tog henne var ett par som inte kan få barn. att hon lever och har det bra.

att hon inte kidnappats för att våldtas, bli utnyttjad och mördad.

fyfaaan (förlåt) vad det måste vara jobbigt.

jen
0

#18 vilken sorglig film. jag bölade nästan hela tiden Gråter

stackars flickan plus hennes familj

bubbelbubbel
0

det försvann faktiskt en flicka från sävsjö som ligger ett par mil bort från mig, för ett par år sen, måste vara 8 år kanske, hon är fortfarande borta. jag träffade hennes bror ett par ggr, dom gav aldrig upp, hans mamma dukade nog nästan fortfarande åt henne, i hopp om att hon skulle komma hem..

en annan bekant till mig, också i sävsjö, hon försvann en nyårsafton, dom hittade henne på sommaren i en sjö…

tezzie
0

Jag tycker att detta är en fruktansvärd historia. Hoppas verkligen att flickan har det bra men att hon ska få komma hem till sin riktiga familj snart. Jag lider med familjen :(

*** Kärleken övervinner allt ***

davidia
0

24# har den flickan kommit hem igen eller är hon fortfarande försvunnen?

bubbelbubbel
0

hon är fortfarande borta skrev jag ju ;)

eller menar du den sista jag skrev om ?

davidia
0

nej jag menade den förste.jag läste för fort.hoppade över den raden…

bubbelbubbel
0

det blir så ibland :)
det var med på tv om det, kanske förra året ?