neongult regntäcke
Såg en häst nere i Uddevalla som hade ett neongult regntäcke i hagen.
Fick inte tag i nån ägare, så jag undrar om ni har sett nått sånt, och var finns de och köpa i så fall.
säkert från ullared 
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
ÅÅ då är de säkert slut när ja ska åka ner dit om 2 veckor. :( Hade velat ha ett varsitt till hästarna.
Nejdå, Ullared har alltid en massa saker, och tror absolut att de finns kvar ;) Får väl hålla tummarna att de finns :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Ja vi får hoppas på de :) Är ju perfekt till vintern, och även om de inte är fodrade så går de ju ha både fleece eller stalltäcke under dom.
Fanns ju ett tag ett neongul/grönt täcke på hööks. Det finns även i marinblått och är ett vanligt fleecefodrat regntäcke.
Medarbetare på westernridning.ifokus
vet att det fanns ett gult täcke på horze förut, dock så säljs dom inte längre. men sen om det är neon gult vet jag inte :P
såhär såg den ut
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Ne de är inte täcket på Hööks, detta var lika neongult som ridtäckena,