se hit
ingen som söker sällskapshäst? Eller en skogsmulle att lunka och ha mysigt med i skogen för ett år eller så? Min Pimmen det gäller. Då Fontane hittat fodervärd så behöver jag en till Pim med men inte lyckats än och han kan ju inte stå själv kvar…. min lille pojk…. har så dåligt samvete… Men han e ju lite svår så jag kan ju inte släppa honom till vem som. Han behöver en bestämd ledare, har han inte det så kör han över en totalt. hör gärna av er. Vill helst inte släppa han alltför långt iväg då jag gärna vill kunna hälsa på honom. Kämpar fortfarande för att kunna hitta en lösning här hemma så han inte behöver iväg…men vet inte hur bara

Jag hoppas att det löser sig Sofie!

ser mkt mörkt ut. inte lätt att få ut en häst som Pim som sen har förslitningsskador fram. Och själv kan han ju inte stå…

Han kan inte stå uppe hos oss då? Tror väl shirley kanske har en box i vinter..

ja hon hade en för Fontane. Har messat henne för jag vill veta kostnaden. Pim ska ju inte tränas eller något utan vill någon isf får de rida men inget jag kräver.

Då vet du ju iaf att han har det bra och att han är hos någon som kan hantera honom..
Jag kunde ta nån tur då och då med honom och lunka lite i skogen om du vill att han ska få göra något..

#5 F*n va snäll du e…det får du jättegärna göra. Någon gång ibland när jag inte har värk kan jag ju själv också ut och följa med er på någon tur, men jag vet ju aldrig dag från dag hur jag mår. Jobbar shirley nu eller är hon hemma? Vet du det?

Hon är nog hemma tror jag.. hon verkar tom vara inloggad här faktiskt..

har pratat med shirley nu. Vi ska höras av ang detta imorgon. Hon kunde inte tänka ikväll sa hon….
…

#7 jag kan inte se vilka som e on-line….har bara massa reklam till höger

vad bra! hoppas att det löser sig så nu då!! =)

ja jag hoppas verkligen det…. då kan jag slappna av. Vet att båda har det bra då…..