Magic Brush
hur fungerar de egentligen? :) Blev sugen på såna när man hört av några kompisar att de hört att de var bra :) så undrar jag om någon har såna å vill gärna berätta om de verkligen är värda? :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Som vilken borste som helst tycker jag… funkar bra, men inte bättre än en hård rotborste tycker jag. Leran kommer av med båda :)
okej, bra att veta 
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Jag tycker de fungerar bra, beror väl lite på hurdan hästens päls är också. Jag tycker att de tar väldigt bra, både ler aoch sånt ytligt men de tar även upp stövet väldigt bra.
De är som en mjukare piggborste och kommer åt lite mer, nackdelen är under fällning. borsten blir snabbt full så det är rätt meningslöst att använda den just då för man gör inget annat än att göra ren den från hår de perioderna.
Jag älskar dem! Funkar kanon till lera, päslfällning och dusch!
Riktigt bra till lera och framförallt stövet.
Superbra till lera på hovarna :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥