Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1237 ggr
elin
0

:O:O

Hallå, vart är alla?
Ni e så sega me o skriva ju X)

/Elin

Anna
0

I'm here ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

DojoKelder
0

Jag är här! Går mellan tv:n och datorn..

Cilla89
0

jag är här..

Maja
0

:)

Snuttan2
0

Jag kan inte tänka ordentligt… Ni kan få stirra på lite foton jag tog egenom helgen, clinicen jag var på…

Anna
0

#5 Ooooj vilka fina hästar. Fina bilder också såklart.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Det r ju värsta sommarvärmen ute, så många är nog ute o gottar sig :P :D

Fotographer
0

here i am

lakrisfian
0

I´m here

lakrisfian
0

snygga bilder verkligen :P

RubHel
0

Jag är här :P

#5 Fina bilder på snyyyygga hästar :D

MiaMaria
0

Snuttan, vad va de för clinik? Va va målet med den? Såg både trevliga o mindre trevliga bilder

Snuttan2
0

Var i Småland, för Arthus Kottas-Heldenberg.

Ridningen som visades var …ehum… Oskyldig Vill inte säga ngt för ryttarnas skull, är inte riktigt deras fel…

Men hästarna var mkt fina.

Finns anledning för att han i Sverige är känd för att skälla ut alla ryttare… Är ju för att vi svenskar inte kan grundrida alls, vi har inga sitsar, alls. Och det är ju egentligen inte helt och hållet vårt fel, den informationen finns inte här och de som utbildas till olika sorters tränare eller lärare får då heller inte lära sig det… 

Var iallafall väldigt intressankt! Han håller värkligen på att hästarna ska ridas korrekt, det ÄR ryttarens fel, man ska vara koncekvent och det finns inga bortförklaringar undanflykter, sa någon i stort sett att den inte visste det så borde den faktiskt ha gjort det, det är ryttarens plikt att veta bättre än att göra fel. Var man för långsam, kom efter, det är alltid ens eget fel.

Jag säger som min tränare sa, skulle jag vara häst eller hund skulle jag lätt vilja vara hans, eftersom han alltid är konsekvent.

bubbelbubbel
0

jag flyttar denna tråden då jag tycker mer att den platsar under off topic..

Alexandra13
0

ja vet att jag e seg me att skriva..

Murre_Uddiz
0

nu e jag här xP

Struten
0

**Snuttan jag måste bara fråga om du vet  vem det är på den här bilden *http://hem.passagen.se/bubbelland/pages/DSC_1182.html är det maria eriksson från kalix? (hoppas det är okej att man lägger ut namn här, men jag blev bara så nyfiken på om det var hon, hon typ äger ridgymnasiet jag sökte till, jag har gjort ridprov för henne, och jag tror hon äger en PREeller en andalusier kanske det var, kommer inte riktigt ihåg men det liknar henne)Glad***

Struten
0

#13 jag tror nog att det är hon hittade på deras hemsida lite skrivet om en kotta kurs:)
http://www.holmenhast.se/main/news/arthur.htm

Snuttan2
0

Du lisade ut det själv :)

Eftersom hon har namn på schabrak så gör hon ju hela tiden reklam för sig, vet dock inte hur bra det syns på de små bilderna.

Är densamma ryttare på den gulbruna/borken och PRE:n.

Struten
0

#19 haha, ojj tittade bara på några av bildern. tittade igen nu och såg att det faktist stog holmens på schabraken;P kanske skulle ha kollat lite ordentligare innan ja frågadeOskyldig

Struten
0

Fina bilder föresten!:)

Snuttan2
0

Det är typ 250st bilderOskyldig jag tror inte så många orkar kolla på särskilt många ;)

Mitt minneskort orakde bara med 650bilder, annars hade jag tagit fler över helgen :P

bebbe
0

Och inte en enda hade hjälm !!!!!

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Snuttan2
0

Det är ett par som red med hjälm bebbe.

Och det blev fler efter att Kottas sa vad han tyckte om att de inte red med hjälm Oskyldig

Murre_Uddiz
0

:P nu e jag här igen x)

Murre_Uddiz
0

#5 snygga bilder och pållar :))

wewwa
0

Hej Hej

Vad är alla? Det verkar inte vara ngn större rulle här idag… : P
Kan ngn säga vad tråden heter där man kan lägga in en bild på sin häst för Juni? : )

lisette
0

om du kikar på startsidan så finns där en artikel där du postra ditt bidrag.

wewwa
0

#28 Tack, jag hittade den nyss. : )