Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 594 ggr
joytick
0

Gääsp

Vad har ni som är inne just nu för er då? Jag har suttit och redigerat lite bilder i photoshop men nu börjar jag bli riktigt trött… Men jag må gå å duscha lite snabbt först för jag är dränkt i både människo-flugmedel och häst-flugmedel som stinker x). God natt :)

Alex
0

Jag sitter och babblar med folk på msn, men borde nog gå och lägga mig.. Känner att jag snart är på väg att bli sådär trött så jag ser konstiga saker..Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

joytick
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vadå för konstiga saker 8)

Alex
0

Haha jaa du, kan vara allt möjligt XD Senast var det nån gubbe som dök upp på dataskärmen.. Och sen en hand som trycktes mot den, kommer jag ihåg…Fundersam Klockan var väl närmare 6 på morgonen då, så jag var inte så värst alert. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Snuttan2
0

Jag har börjat se om alla säsonger utav Oz, för jag har väldigt väldigt tråkigt just nu. Jag har varit korkad och dragit ner på de få aktiviteter jag haft nyligen å har lite lite att göra Fundersam Just nu beundrar jag M Alvarez (Kirk Acevedo) fina magmuskler Oskyldig Haha, och eftersom jag är så pass häst-nörd så tänker jag att det är ovanligt att man ser de muskler som kommer ifårn ryggen ut över revbenen som fingrar, är bra tillfälle att studera hur de ser ut å när de spänns, haha. :P

Jag ska åka å sitta å tråka hemma hos en kompis istället….

joytick
0

Haha x) När jag är riktigt trött så kan inte jag gå normalt.. Mitt balans-sinne försämras nått enormt när jag har varit uppe i ca 20 timmar. Kan hända att jag kan se saker i ögonvrån som min döda katt, min farmor, Mamma, min lillebror, hästar. x) Aja, nu ska jag lägga mig, Natti natti allihopa :)

bubbelbubbel
0

jag borde också sova, men jag vet inte om jag kan, är inte speciellt trött, orkade inte gå upp tidigt idag heller. himlans.
så jag hoppas att jag däckar innan 8….

Murre_Uddiz
0

jag e här, fattar inte,m vid denna tid VARJE jäkla dag typ hela denhär veckan har jag varit trött?! riktigt irriterande