Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 687 ggr
emsems
0

se denna!!

underbar!

Faxlin
0

Ohhh, den är sååå mysig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

__iE
0

den var så hackig.. :/

men är dt den när dom kastar snöbollar ? :D

emsems
0

jepp

Kiara
0

Chugger härligt

jen
0

härlig film!!!

här kommer en om tokiga katter

http://www.netaddict.se/pivot/media?mediafile=crazycats.wmv

Marre79
0

den med katterna va bra den andra kunde jag inte se!!

bubbelbubbel
0

haha, hästarna var schyssta :)

[slo]
0

Hahaha, vilken söt :D Vad var sloganen? Hann se att det var Budweiser som det var reklam för, men inte varför…

__iE
0

#3 okej .. ^^

Wanilj
0

he he he…vilka coola kissar!! Hästarna var ju helt underbara!!!

__iE
0

haha, den med katterna va jue bara bäst ! xD ;D

Sandra
0

#8 Budweiser - Bright  crisp  clean  pure

Det var slogan på hästreklamen.

Katter är bra konstiga djur… allvarligt alltså. Varför tar man sats från en soffa och hoppar rätt in i väggen? Gör inte det ont?

emsems
0

den trodde väl det var ett bord eller nåt, alltså skuggan

Faxlin
0

haha, ja katter är härliga. Självklart gör det ont när de flyger in i väggen. Vad som driver dem kan man fundera länge på. hihi

Något som är värre i dumhet kan jag berätta är min ena iller. Kiara fick för sig att hon skulle hoppa från min axel (jag satt på golvet) och upp på diskbänken. Hon tog satts och hoppade, hamnade likt en taskig tecknad film som ett frimärke rätt in i diskmaskinens front. Men gav hon sig? Nej då, efter att fortfarande härmandes denna tecknade film sakta halkat utefter diskmaskinen ner till golvet. Springer hon fram till mig, klättrar åter igen upp på axeln. Tar satts, hoppar. Och hamnar ännu en gång rätt in i diskmaskinen. Så där höll hon på över tio gånger innan jag reste mig och ansåg att nu har hon skämt ut sig nog.

Audiatur et altera pars

ThereseW
0

Härlig start på mogonen jag fick, tack för det Glad

Sessan
0

Så härligt alltså! Och så rolig! Det är inte att stödda upp sig mot veteranernaFlört

PimTheGreat
0

hur gör man för att kunna se sådana filmer…jag vill oxå kunna se..katterna såg jag men inte den med hästarna

Sessan
0

Du måste ha Windows media player för att kunna se den. Nu är det då att den har alltid funnits i min data så jag vet inte hur man får tag på den.

PimTheGreat
0

nu har jag hittat det och tittat på filmen…gud så härlig……katterna var ju urhäftiga med….Skrattande

PimTheGreat
0

har ni fler sådana härliga djurfilmer att skicka över?

jen
0

http://svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.swf

klicka på en häst i taget så börjar de sjunga…

Sandra
0

jen - katter som ska ha så bra syn… kan det va en myt? =)

ÅsaF - hade du inte kunnat filma din kamikaze-iller? Hon verkar ju tokgrym!

jen
0

#22 ja, det verkar så

jen
0

här kommer en med apor, kanske inte lika kul…. men det finns annat kul på den sidan (speciellt dear pe--s)

http://www.snabbstart.com/flash/i-bought-the-wrong-bananas.aspx

Faxlin
0

sandra. tyvärr hade jag ingen digitalkamera då och ingen filmkamera heller. Trist, för det hade varit klart roligt att visa upp. Vi skrattade gott åt henne. Nu var hon inte ens året då när hon gjorde detta och nu har hon uppnåt en ålder av fem, så det var ett tag sedan. Fast vi minns det som igår.
Illrar hittar ju ofta på så tokiga saker, men man har konstigt nog aldrig kameran till hands då. Och många gånger får man panik och inte tänker på det också. Som när min självmordsbenägna iller Nikita fastnar både här och där (läs: damsugarröret, brödrosten, sladdar och högtalare). Fast det, är ju helt andra historier. hihi

Audiatur et altera pars

Älskar_hästar
0

Hahahahahhaahah ! Vilken rolig xD

Älskar_hästar
0

Hahhaha , katterna var också roliga !!! xD

Kiara
0
RubHel
0

#28 Hahahahahahahaa

Klipp på olika hundar: http://www.snabbstart.com/film/roliga-klipp-paa-hundar.aspx

jen
0

#28 ja, den va bra haha

Wanilj
0

Huvudet på spiken!!!!  Den var riktigt BRA!!!

Julia
0

haha,

den var kul men lite taskigt mot dom andra hästarna.