Nu är jag sååå nyfiken..
Den där araben Tessa ev skulle ta… vet att tessa inte vill at vi diskuterar,men vill bara ha ett litet svar sen duger det:) Har du Hästen?? Enkel fråga..
tänkte samma jämt nyss

Jag går också å funderar en massa på hur det gick… Blir ju mer funderingar utav att det tystades ner :P
Är också fundersam/nyfiken över det där.. Vill veta! ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag är med nyfiken!

Me too!

Ni får hålla er till tåls. 

#6 om vi inte kan det då?? =p

#7# Hi, hi hur ska du göra då menar du?

#8 så långt har jag inte kommit i beräkningarna ännu…=)

He he, kom igen nu.

Hmm.. jag får återkomma med det..=)

Hi, hi ja jag väntar otåligt.

du får nog vänta lite.. orkar inte tänka just nu.. ska nog sova lite..=)

Gör du det. Jag ska gå ner och laga middag åt mig och gubben.

men ngn måste juh veta låter det som???

tessa berättar tids nog. fråga inte mer är ni snälla!

Oki,men kan man inte bara få reda på om hästen lever el inte??
Nu ska jag inte fråga mer utan väntar otålit på att tessa ska berätta ngt!! Kram från mej
Jag svarar er alla ikväll. Punkt. Tills dess får ni hålla er tills tåls… det överlever ni =)

Ja det ska vi nog klara!! =)

Hi, hi

…det klarar jag me…

Spännande…
snart är det ju kväll

När gills det som kväll? 

Ungefär kl 22 kanske. *ler*
Efter klockan 18.00 tycker JAG att det är kväll.. ;)

Nääää, så länge kan vi ju inte vänta! 
Snuttan tycker att den riktiga tiden för kväll borde vara om typ två minuter? 

Ha, ha ni får vänta. Tessa ska hoppträna i kväll kommer tillbaka efter detta.

Jag tycker som snuttan!!

haha snacka om barn på julafton! ;)
efter kl 18 tycker jag det är kväll…

Ha, ha ja, ni är som små barn allihop. 

#31 du kan väl va ganska go själv ibland?! ;)

Jo, jag vet. Men det är bra att ha barnasinnet kvar. Skulle vara väldigt tråkigt i livet annars. *ler*

det har du så rätt i!

Puttar upp lite med förhoppningar att vi snart får veta:D.

Är det inte kvällen nu?!

jo och sen sådan med nu…

VILL VETA.. hahaha… jag är sååå nyfiken att jag snart spricker!!
Nu är det kväll :D
Nyfiken nyfiken nyfiken nyfiken… ^^

Klockan mina vänner. Jag antar att det blir vid 22 -tiden ev.
jaha du får man hålla ut en stund till då.men klart han lever det vet vi ju!det verkar så.
Men tio går bra ;) Under tiden ska jag titta på Lost <3

tror med han lever,hoppas:) Ska se tv nu,men hoppas det finns lite info här om ngn timma..
#43 Loooooooost :D <3
Hoppas på det bästa, verkligen.

men då är det natt!

o jag ska se 3an… sååå klart..haha kan inte stava till programmet Greys Anatomy hihi undrar om det blev rätt

#46 tycker jag med!

hahahah…så gnälliga vi e…

#49 Men nyfikna
Nu är det absolut kväll ;)
ja visst det är ju sen kväll nu!!
Nu är klockan tio :) Snart iaf 
Nuuu är klockan 10. ;)

Här är kl 22.00

Nu skrev jag ju ev vid 22-tiden.
TESSA!!! vi spricker snart!
nu är hon vid 22.så vart är hon nu då

*lockar på Tessa*
tess tess tess tess tess TESSA vart är du…?
Tessa, kom hit så får du en glass *locka*
nu är ju kl snart 11…….

Jag är ledsen men hon verkar inte komma hit i kväll.

Hon verkar inte komma hit i kväll.
hmm………va synd
Ja, det var synd. Är så nyfiken så att jag spricker snart :)
ja men då är det nog läggdax nu.

Det var juh tråkigt,jag som sitter laddad… Men måste nog sova nu.. Ska upp vid 6,morgon pigga barn..

Natti natti alla. Ska nog själv sussa snart tyvärr. Så jag får inget heller veta. hihi

Natti natti…. Zzzzzzz,men kollar så tidigt som möjligt imon ifallatt haha

Gör så du. *ler*

Väntar in i det sista,ska gå ner o ut o röka o hoppas tessa kommer online… haha kommer nog inte hända men men.. Datorn kan juh va på ngr minuter extra.. haha

Ha, ha du ger dig inte ser jag.

nepp.. sitter tillomed o kollar tessans hemsida,men ack kan inte hitta ngt om araben.. suck vad hemligt detta är..

hahahahahha vet ni vad…… jag har hittat en ledtråd..

kolla tessans hemsida o sen klicka på tessans rader… Första bilden som kommer upp är en vit arab som står i en transport med huvet utanför… kan det vara den tror ni?

gaaaaaaahhhhhh tessa du e online…… får höra nu???

Ha,ha jag ser också att hon är online nu.
Hon skriver kanske för fullt :D

då går det inte att sova,bara att vänta.. hihi

nu kan denna tråd läggas ner…hehe

Ja, det är bara att skrota denna tråd.
Herregud säger jag bara, ni är ju helt….. tokiga!!!!! ;D Men jag håller vad jag lovar så visst finns det nu en tråd att spana in, för den som vill veta vad jag pysslat med de senaste dagarna. Tråden heter "Black and white". Det har varit mycket att ordna med så därför har jag väntat med att skriva här på forumet men spana gärna in hemsidan snart, där kommer det komma ett gäng uppdateringar inom kort!

Filmen tessa!! Den tror jag nog många vill se. Ihopsläppet det vore kul. *ler'

Ja, du förstår hur svårt jag har haft med dessa som bara tjatat hela kvällen. *ler*
Gaaah, nii är ju omättliga…!! Skämt åsido, jag har inte hunnit ladda över filmen till datorn ännu, filmade även hoppträningen ikväll och så men dygnets timmar räcker liksom märkligt nog inte till…. Lite knasigt men jag ska försöka få tid att pyssla med detta imorgon. - är ju själv väldigt nyfiken och sugen på att se den… =)
men nu kallar verkligen sängen, har några timmar att sova igen.

Vad roooligt ni har haft det här på den här tråden ikväll..synd att jag missade det…slutade sent på jobbet…. ah…nu ska jag kika på nya hästen i andra tråden =)

#85# Hi, hi och tiden lär inte räcka så mycket mer nu heller. Nu har du ju två hästar att pyssla om varje dag.
Vi får ge oss till tåls tills vi får se filmen till i morgon då. Hoppas jag?
#87: Nej tid är en bristvara, precis som pengar… =)
Filmen tar en jäkla tid att få ut på nätet, datorn brukar tugga och tugga i en evighet, känns det som… så jag får se hur och vad jag hinner med, har ju en hund, en iller och en sambo att pyssla om också. och en urstökig lägenhet *suck*
men håll utkik!

#88# Men har du ingen kortis att visa då vid hopsläppet bara? Skulle vara så kul att få se honom springa där med svansen upp. (antar att han gjorde det iaf) *ler*

Va hämder? Vad pratar alla om?
#90: Jag har skaffat en omplaceringspålle som många på forumet här känner till sedan tidigare. Folk har inte vetat hur det har gått, så därför vart många nyfikna och undrade - så jag skapade denna tråden och vips så blev folk glada.. =)
#89: Kortis är fortfarande ett stort projekt för datorn.. ;) men jag ska se vad jag kan göra, ska ut till prinsen nu så tiden går… men annars har jag säkert mer tid i helgen. Vet inte om det är så mycket att se men det är klart att det är kul att se honom i action.. =) Har lovat ägaren att visa hemsidan också med lite bilder och så, så jag har att pyssla med =)

#92# Vi väntar så gärna på filmen så……..
#93: ja imorgon släpps rackarna ut på bete, i en ny stor, rätt frodig hage så då följer kameran med igen.. =)

#94# Då får du ännu mer att ta in i datorn för att visa oss. hehe
#95: Jajjemän, ska sammanställa detta och göra Eneldos första movie ;)

Vad bra! Väntar med spänning på den.