OT: Desperate Housewives
Jag är Håkan Hellström och Desperate Housewives beroende 
Någon som såg dagens avsnitt av de desperata fruarna? Det var ehm.. överraskande xD. Kan knappt vänta tills nästa vecka då man ska få reda på en hel del.

åhh, nej! missade det!… glömde bort att d va idag.. men men, går väl repris nån dag, annars har jag kompisar som berättar :P
jo jag såg det… det blir bara märkligare o märkligare…

i just löööv it! har inte missat ett enda avsnitt…
när loke skulle födas hade jag dödsångest. jag låg och tittade på kl när den var nio och hade apont. "nu missar jag hemmafruarna". men vet ni? jag hade sånt flyt att det var hockey då… *fniss*
Ha ha! då har man verkligen abstinens på det programmet! Tycker bättre om det förr. det är sååå knepigt!
Jag har inte kollat sen Mike hamna på sjukhus och inte kände igen Susan efter koman…
Gud vad arg jag blev när det var hockey istället för dh! ;) Och att frölunda inte spelade gjorde inte direkt saken bättre :p
Jag var förtvivlad när jag var på Gran Canaria en vecka i höstas, kunde varken se det riktiga avsnittet eller reprisen *rysa*. Till råga på allt var jag magsjuk halva veckan, låg inne på hotellet och spydde och kollade på tyskdubbade simpsons.. Och följde BBC som rapporterade om Sadam Husseins hängning.
Oj nu spårade det ur lite ^^

#4 det är ju det som är så bra. man kan verkligen inte förutsäga något alls… som att orson skulle berätta för bree tex?
#7 Precis! Lite läskigt när Orson flög ner idag.. men ändå lite rätt åt honom 

tror dock att mike kommer att åka på det =( vilket är synd… han och susan hör ju ihop… gillar inte ian riktigt, tycker han är lite småläbbig.
Det är jättebra :D Men jag följer det inte ;(

Emelie. S Husein hängdes runt nyår ;) Du måste ha varit på Grand Canaria över nyår eller så var det ngt annat du såg på tv :P
Jag ladar ju hem som alltid
så jag har redan sett hela säsongen (den är slut nu), sista avsnittet sändes för lite mer än en vecka sen (nya avsnitt sändes på sön/mån).

Jag missade :(
Satt på tåget hem och kunde för mitt liv inte komma ihåg att be Sambon spela in.. 
#11 Ojdå.. Der var nodg när det spekulerades om hans straff eller något sånt då. Aja, något om han var det :p
Har försökt ladda hem men utan större framgång.. några tips? 
jo ian är mkt läbbig..där bara väntar man sig ngt… tror Orson överlever.. så mike kan bli frikänd helt…annars är det för simpelt.

Kriget har ju pågått ett rätt bra tag, var antagligen ngn större attack eller ngt just då :P
Hur har du försökt lada hem det? (p2p-program, Torrent-program…??)

#11 vad snackar du om? *förvirrad*
#14 så det är alltså itn bara jag som känner det? stackars susan…
ja hon har verkligen otur med grabbsen… men Mike är sååå rätt för henne, tror jag…Orsons mor o x-fru ska vi inte tala om…riktigt otäcka!
#15 Hm.. Har för mig att det var då han fick domen, men att det dröjde till nyår innan det skedde. Men det kan vara fel ;)
Torrent-program, uTorrent. Har laddat hem ett flertal filmer och program med det, men hittar inget dh-torrent :p

#17 tror? det är klart han är… :D vi kanske borde ta o titta på hemmafruarna tillsammans?
sista avsnittet nästa gång.. =(
ja det hade varit kul…
hittar du till "min" lilla by är du hjärtligt välkommen!
är det redan sista? Baaa! När kommer det igen? Vad sänds istället?

Jag tror ni svenskar ligger en hel säsong efter!
I sista avsnittet på den amrikanska är det när Gabrielle gifter sig… Ni har inte det på g alls?
Vet inte när domen kom ärligt talat.. Men vet när själva hängningen skedde bara, skulle mkt väll kunna vara så.
Sök på isohunt.com och tänk på att klicka så den sorterar efter hur många som seedar filen. Är aldrig några problem att lada hem DH nämligen, är ju massor som ser det. Möjligtvis om man letar gamla avsnitt kan det vara lite pillrigt…
#21 tyst nu…gå inte händelserna i förväg…vi svenskar är sååå långt efter… vill inte veta

#20 nej det gör jag inte, men de finns kartor. kan komma förbi en sväng även fast det inte är hemmafruar!
har sett att kanal fem ska ha premiärer på en massa nya serier nu.
#21 snacka om att döda spänningen för en snuttan! ;)
#23 gör det men du skulle ju egentligen kommit innan söndag för o få se min lilla föling! De åker på söndag ….

eh, ni kommer inte komma ihåg vad jag skrev om ett halvår eller ett år :P - När har 5:an tänkt sända nästa säsong för er?

de kan vi säkert fixa. jag är ju ledig på dagarna o nu jobbar min sambo kväll.. så är du inte hemma på dagarna kan jag komma kvällstid! =)
hehe snuttan, ska vi berätta vad som händer mer ? ;)
du och jag borde sett lika långt, dvs säsongsavslutningen, och sånt tar kål på mig, alla mina serier har sommarlov nu…..GAAAH.

gör ni det så säger jag upp bekantskapen! *hotar* ;)

Kollade slvaviskt förr i tiden men kände att det blev lite väl överdrivet och lite "för mycket"…
Tittar på Pussycat Dolls istället.
#29 har också tittat på det ngn gång…herregud vad är det för människor som ställer upp där???

Jag var dödstrött i går kväll så jag somnade i soffan så fort ungarna var i säng :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
lisette, *fnissar* oooook…..:P
men jösses desperate housewives måste ju ändå vara bättre än ett par tjejer som står och juckar i luften ? :P
Jag sitter alltid som klistrad framför tv:n kl. 21.00 på torsdags kvällarna, vanligen värmer jag upp med Uggly Betty och sedan är det DH ;P Igår kom pappa in medan Orson och Mike hoppade runt på bilarna, ett tag verkade han vara intresserad och frågade vad det handlade om. Men för att kunna förklara vad som hänt började jag rabbla upp namnen på alla i serien och förklarade vilka band dom hade med varandra osv. Då smet han iväg XD
Nu håller vi tummarna för att Orson dör! Och Ian också ;P
Kram Hanna
Hanna

#32 beror nog på vem du frågar.. ;)
#33 så där bli min sambo md när jag ska berätta vad som hänt.. *Fniss*
#21 Oh, får testa nu direkt! Tack :D
#34 - haha, ja det är väl underligt ^^
Hanna

Det är helt enkelt bäääzt :D Ian är läskig, orson med!!

Desperate är bra :)

Måste fråga, jag uppmanar ju andra till olaglig handling här
hur ser forumet på det? Vad säger reglerna om det (ehum, jag kan inte reglerna så bra
)?

jadu du borde ju få en varning.
- Bryta mot svenska lagar och förordningar
men eftersom jag är snäll idag så låter jag det vara. ;)
ja äääälskar DH!!! sååå bra!! :D

Är det föresten övht olagligt att upmana andra till laglig handling?
Fast att förklara för andra hur man utför olagliga handlingar är iallafall inte olagligt
Så det går ju bra, får tänka lite på hur jag formulerar mig bara kanske? ;P

que?

Är det olagligt att uppmana andra till olaglig handling? (ser att det blev fel, inte undra på att du inte förstår :P)

ingen aning… :) hets mot folkgrupp kanske? ;)

Hets emot skivbolags-vd-gruppen? :P