Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 764 ggr
Johanna
0

IDAG!! :)

Nu kommer äntligen hästen hem igen…Skrattande Transporten går ca 9.30 från Hedemora, sen vet jag inte riktigt vad det kan ta till Sthlm.

… 3mån sen jag hade hemma min "lilla" häst, är faktikst nervös! Tänk om han inte tycker om sin matte längre längre Förvånad

Maja
0

Ooooh.. Skoj!! :D Vad är det för häst då? ;) Hihi..

Johanna
0

Sv.Halvblod.. val :00  :)

han har varit "sjuk".. så har varit där på rehab….

Maja
0

Jaha okej.. :) Men lycka till nu då eller vad man nu säger!! ;) Hihi.. Det går nog bra!! :D

gejsa
0

På vilket sätt har han varit sjuk?

Johanna
0

Kotledsinflammation b.la… det var det jag behandlade han för på kliniken..

sen har han blivit behandlad av kiropraktor för han var tydligen sne o låst i bog samt rygg…

Emelie-G
0

Vad roligt! Och han kommer självklart tycka om sin matte =)

Johanna
0

jo, det gör han säkert.. har ju haft han sen han va bäbis o det är ca 6.5år nu.. så 3 månader borde inte göra så mkt.. :)

gejsa
0

Är det någon annan som har ridit honom nu eller har han bara fått stå då?

Johanna
0

det är en annan tjej som tömkört o ridit honom.. samt att han fått massage nästan varje. o blivit behandlad av kiropraktor 2 ggr.. lr ja, 1ggr o sen var han o kollade honom igen i måndags…

gejsa
0

Skönt att han är bra nu då. Lycka till med din häst.

Johanna
0

tack! :)

Alexandra13
0

=D kuligt

Betty
0

Tror inte att han tycker om dig längre, han kommer att bita dig i rumpanRäcka ut tungan så det är bättre du ger honom till mig istället….haha. nej då det kommer att gå bra gumman! han ska ju tillbaka till härliga sthlm….höhö

bubbelbubbel
0

så han är bra nu ? vad roligt ! :D

Johanna
0

#13.. hehe.. varsegod! ;) nej, men du får ju allt komma o hälsa på Ploooten nån dag….

Nu är han äntligen hemma… 14.00 rullade lastbilen in på stallplan o ur kliver min fina fina kille…. så mkt lugnare o mer harmonisk än när vi lämna han.. Ja, Betty.. du vet ju hur kul han var resan upp.. *haha*

Hur som, han verkar trivas bra i nya boxen.. han har fått den bästa.. inte mindre än 3 andra som kollat på den andra lediga boxen har velat ha min… O imorgon ska han få släppas ut m damerna….

Johanna
0

#14… japp, han är frisk nu.. fast det är nu det "svåra" jobbet börjar.. att hålla han frisk… men jag har kontakt med en kiropraktor som kommer komma ut ca 1ggr månad o masser o kolla honom….

bubbelbubbel
0

skönt att det gjort nytta för honom att vara borta :)
nu är det ju bara att hoppas på det bästa !

Betty
0

#15 ja men gud va kul, ja jag vill allt ta mig en titt och en liten sväng på honom ngn dag…jag ryckte ju hans man i flera timmar så ngn kompensation måste jag väl fåRäcka ut tungan hoppas att du oxå är mer lugn och harmonisk nu, den resan fy fan…haha…va inte så orolig för plutten men för dig…haha. är han musklad nu då? puss å kram

Johanna
0

#18 ja, o han blev jättefin!!.. karro har ryckt mannen på han oxå, så han är riktigt snygg nu igen…

hmm, nja inte speciellt musklad,, ser forfarande ut som en get över rumpan.. men det kommer… han är allafall finare… bara inte rumpan.. *s*

vaddå?.. menar du att jag var hysterisk när jag körde??.. neee, inte jag inteOskyldig