Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 418 ggr
gejsa
0

Jippieeeee!

Jag har bredband genom 3G nu. hahahaha nu kommer ni aldrig att bli av med mig.

DojoKelder
0

NEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!

Skojar bara med dig!! Kul för dig att du äntligen har fått ditt bredband!

tezzie
0

Grattis :)

*** Kärleken övervinner allt ***

__iE
0

Oh no, ska man behöva stå ut med dig hela tiden nu ? ;) *SKOJAR*

Men vad skönt att du fått det nu o det funkar som det ska !? :D :P

Anna
0

Hahah ;) Vad roligt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Snuttan2
0

Säger som DK, äntligen :)

lisette
0

det där gick ju fort!!! :D

härligt va? ;)

gejsa
0

Ha,ha ni får tracka mig mer. Jag är så glad så jag spricker. hehe

Murre_Uddiz
0

haha xD KUL! =DD

bubbelbubbel
0

härligt gejsa ! hoppas det funkar nu :)

Murre_Uddiz
0

bara det inte skrivs så mkt som jag fick läsa nu bara… haha. typ 5-6 sidor xD ahah

gejsa
0

Ha,ha så mycket orkar jag itne skriva. blir nog inte mer än nu. Flört

DojoKelder
0

Men lite billigare kanske…

gejsa
0

#12# Ja, säkert 500 kr billigare. Nu blir det med router och modem ca 500 kr.

Lindbygarden
0

så bra då kan vi sitta här och nattsudda ibland…. hih hihihihihi!!!

gejsa
0

#14# Åh ja, behöver nog sova min törnrosasömn ändå. Flört

Annars så kanske jag blir så förbenat argsint här. Och det vill vi ju inte. haha

mazze
0

Det var som sjutton ;) Glöm inte hästarna Oskyldig

miiimi
0

Vad roligt!! :D:D

gejsa
0

Ingen risk att jag ska glömma hästarna. *ler* Fast det är klart, man vet ju aldrig. Men nu ska jag åka och träna agility med Ludde.

Milli
0

Äntligen bredband då, va skönt! :D

gejsa
0

Japp! Fast det går sakta. Vi har bara 0,384 mbts eller hur man nu skriver.

Milli
0

#20 men det är bredband iaf ;)

wewwa
0

Vad kul Gejsa. : P

bebbe
0

Grattis Tjejen

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

MiaMaria
0

Åhh va roligt! Grattis!!

gejsa
0

Hi,hi, tack alla! Det går väldigt sakta och vi har ringt och frågat. Dom påstår att dom håller på och uppdaterar just i vårt område nu. Så på fredag ska det gå lite fortare igen. Suck! Att man ska ha sådan otur jämt.

davidia
0

ja men det är gott att ha bredband ändå.där vi bodde förut hade 13 mbts.och där vi bor nu kan vi bara ha 2…en jädra skillnad.förr lad´dade vi hem en film på 20 minuter nu tar det runt 6-7 timmar…suck.

gejsa
0

Jo, men här kan vi nog inte ladda hem filmer än. OM vi någonsin kan göra det. Varifrån gör man det förresten?

davidia
0

finns mycket olika program.vi hade dc++ förut men det funkar tydligen inte nu.piratesbits.org.tror det stavas så.men man måste dela ut mycket för att kunna ladda hem.och musik och även filmer går på limewire.det är ett lätt program.usch finns så mycket.

gejsa
0

Jaha så om man tar hem måste man dela ut egna filmer? Om man inte har några då? Man måste ju börja någon gång. *ler*

davidia
0

hahahja precis.min sambo brukar ordna det första sen laddar jag.och¨medans du laddar hem en film så laddar dom av dig.men på limewire måste man inte dela ut.

gejsa
0

Jag fattar inte hur man laddar ner därifrån iaf. Står ju inte på svenska. *snyft*

jen
0

SHIT!! nu kommer ingen NÅGONSIN att slå Gejsa i antalet med inlägg Flört

gejsa
0

Ha, ha nej, det kan ju tänkas. Nu kom du på mig igen jen. Skrattande

jen
0

#33  ja, det verkar så. Haha!

gejsa
0

Vi får väl se. Antagligen blir det nog inte mer än vad jag suttit nu. Orkar inte så mycket mer. Kyss

MiaMaria
0

Ladda hem bitlord o sen tar du filmer från http://thepiratebay.org/

davidia
0

ja det var så det stavade!!!men det är ju jusst det där med att dela med sig.

gejsa
0

#36# men måste man inte vara medlem eller så?

Går för sakta just nu för att ladda hem något. Men bitlord är det ett program för att kunna ladda hem filmer?

davidia
0

du måste ordna eget inloggningsnamn och lösen.men det är gratis.

davidia
0

men du måste kika in där rätt ofta annars kastar dom ut dig därifrån.och då måste du göra ett nytt konto.och börja om från början igen.sen måste du ge ut så att gubben är glad eller håller minen uppe.svårt att förklara men.

gejsa
0

Ja, jag får ta sånt om jag får det att gå fortare. Nu sa dom att dom uppdaterade. vi får se på fredag om det går fortare då.

Nicey_och_Smulan
0

skoj…grattis

gejsa
0

#42# Tackar. *ler* Vad sent du loggar in här jämt. Vad gör du på kvällarna annars? Du ser väl inte på tv? Flört

Nicey_och_Smulan
0

Hihi…jag e en himla nattuggla…borde inte vara det när man börjar 6:45 i morgon…*suck* jag tittar på tv o surfar mest på kvällarna ja =)

Föresten e det inte jag som loggar in sent här…det är ni andra som loggar in tidigt Räcka ut tungan

gejsa
0

#44# Ja, det kan man ju också säga. *ler*

Nicey_och_Smulan
0

Hehe… japp det kan man säga =) nä vad trött jag är nu…måste verkligen sova om jag ska gå upp snart…vill inte gå upp i mån…hatar mornar…. Sov gott Gejsa, va inte vaken för länge nu ;)

gejsa
0

Natti natti. Nej, jag ska gå och koja jag med nu. Satt och väntade på att tessa skulle komma hit och visa sina bilder bara. Visste om detta i går redan. haha

Nicey_och_Smulan
0

hehe…natti natti….jag kan verkligen inte komma i säng… Åh, så du hade koll redan innan alla andra….det va väldans då =9

gejsa
0

Sjävklart hade jag koll innan er. Fattades bara annat. *fniss* Som vanligt. haha

Nicey_och_Smulan
0

hehe…..jag hade helt missat denna diskussionen så jag hade verkligen noll koll

gejsa
0

Ja, du kanske inte hade kommit hit då än. Men det bryr vi oss inte om nu. Vi blickar framåt som tessa sa. Natt natt igen.

Nicey_och_Smulan
0

Visst =) natti

Alexandra13
0

;)