Fölboxen 2007

Oh, så gullig den var. Men har ni flyttat till gården? Det är väl den hästen som du rider annars som fölat eller?
Ooooh så söt! *smälter*

vad härligt!
vad är det för hingst som är pappa?
Åå vad gullig :)
Grattis! vilken liten sötnos.:-)

#2 Vi har flyttat till gården nu, men det är mycket kvar att renovera. Gick snabbt på slutet för huset vi hade innan blev sålt på 2 dagar! Stallet är inte ens byggt ännu, men plattan gjuts väll i nästa vecka. Ja, det är Isa min häst som jag rider i vanliga fall.
# 4 Det är en connemarahingst som är pappa till fölet. Fölet är därmed 3 raser till någras förtret, men vi ska ha den själva och vi tyckte att Isa och hingsten var byggda på ett liknande sätt och kunde komplettera varandra bra med sina temprament. Isa är ju ändå inte renrasig.
Fölet ( Hilltop) mår bra, är välskapt och piggt och Isa är en mycke bra mamma!. Det är huvudsaken

kära nån vilken söt en ! :D

Ja, dom är jättegoa.
Ja vilken söt liten fölunge :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

grattis till den efterlängtade godingen!

Ett STORT grattis till dig
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Vackert foto på vackert sto med föl! Grattis!

Gud så söt, GRATTIS :D

Åhh vilken sötnos!! Grattis!

Tack alla!
Hilltop är så go! Är och pysslar med henne minst 2 ggr om dagen. Tur man har moppe nu o kan sticka dit när och hur man vill.( innan och efter skolan) Hon mår jättebra och är en riktig busunge!

Det ÄR verkligen ett vackert föl, med ovanlig färgkombination. Var uppe med en kvinna som har stuteri och även hon var mycket imponerad av denna lilla välskapta varelse! Så än en gång Fisa lisa, Du har fått ett fint föl! Lycka till i fortsättningen. Säg till om du behöver hjälp, jag ställer gärna upp nu när din mamma och pappa har så mycket att stå i!

Grattis till fölet. Efter en så lång väntan måste det känns skönt att allt går som det ska.