Strömsholmstävlingen?
Någon som ska dit i helgen?
Jag ska gå på lördagen =)

Hade man haft tid och allt sånt dära så hade de ju varit roligt… men jag lyckas aldrig ha varken tid eller ork till att åka och titta på några tävlingar..

Jag hinner nog inte heller. Fast jag bara har 2-3 mil dit. Ska släppa hästarna på betet några timmar på lördag. Sedan ska jag på fest hos hundklubben. Vi har vår årliga sommarfest och avslutning.
Trodde att det var pingsthelgen som det var?

#2 De la väl om helgerna förra året om jag inte minns fel.
#1 Normalt så brukar jag ju alltid lyckas jobba när det händer något kul ;) Så jag vet hur det är …

Åker dit på söndag är det väl tänkt.
Ni anar inte hur mycket jag vill dit! Men det blir lite för långt med, hm, över 35 mil enkel väg. ;P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#5 vi är två!!

Jag ska dit!! Tänkte just skriva en tråd om de =) 3-orna på jobbet ska åka dit o då ska jag följa med. Så vi åker ner på fredagen o blir till söndag. Ska bo på en camping med stugor i Hallstahammar tror jag.
Lördagen kommer jag sitta som klistrad vi terrängen 

#7 Vi kommer dit vid lunch ung på lördag. Kanske ser en flukt av dig, ska oxå glutta på terrängen en stund. Spec vattenhindret ;) hihi!

Ja vattenhindret tänkte vi oxå parkera oss vid =) Kom gärna fram o hälsa!! =)

Får se om jag lyckas se dig då!
MIA!! VA COOLT! :D Då måste vi ses!! :D Jag åker dit på lörda å söndag.. slutar tidigt på freda med men jag tror itne ja kommer dit på nått sätt då!
Hehe, campa i Hallsta. . ;) De är väl på Skantzö då eller? Svärmor bor nära där…

Hehe, vem av oss?
oj fan.. :D Miamaria tänkte ja på! Men såklart att de är coolt att flera andra också ska dit! :D

Ni får helt enkelt göra en ridsportsträff någonstans. Synd att man inte kunde komma till just lördagen då.

Haha, vid vattenhindret jue!
Ja för där ska ja nog också hålla till med min kamera! ;) och hoppas att nån druttar i.. Inte göra illa sej men bli blöt! ;)
#16 Hahaha vad är det för onda önskningar du har :P
#17 Va va? Jag? *tittar mej omkring* ;)

#16 det är ju det som är lite kul annars så tycker jag att fälttävlan är lite smått otäckt ;) Bara ingen gör illa sig förstås =)