Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 376 ggr
[slo]
0

OT Musik

Hoho, vet att det finns en del som lyssnar på lite hårdare musik här inne… Och till er vill jag bara säga, få tag på Lillasyster - Hjärndöd musik för en hjärndöd generation!

Gamla LOKs sångare som har startat nytt, det är mognare, råare och mycket bättre :D

Rita-S
0

Definer "lite hårdare musik".. ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

thilda-
0

Emooo ;D

[slo]
0

#1 Min mamma skulle kalla det oljud ;)

#2 är inte emo MCR och liknande? Lillasyster är rå göteborgs hårdrock :P

Anna
0

Emo är ju typ Panic! At the disco, My chemical romance o liknande. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

näää slo. det låter som lok. hördes direkt när jag hört dendära låten på radion, jahapp, nu är han tillbaka..:P

Alex
0

#3 & #4 Näpp, inget av de banden är emo. ;) Emo står för emotional hardcore, och jag skulle nog säga att det är lite brist på hardcore i de banden..:P Saosin och Underoath är emo. ;)

För att inte hoppa av tåget totalt så kan jag ju säga att varken lok eller lillasyster tilltalar mig. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

#6 De är väl inte emo "på riktigt" som du säger, men alla kallar dem emo för att de har svart hår och snelugg typ. xD

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

emo är verkligen dagens poppare. dom har bara bytt namn.

Alex
0

Jo, vissa kallar de ju emo.. Fast här i Karlstad har det vart emohysteri de senaste åren.. Fullt med spelningar med osignade emo-band som drar huuuur mycket folk som helst. Bl.a Early To Bed och Seven Miles Away. :P Så det är emo för mig kan jag ju säga. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

MiaMaria
0

Jonas, du får skicka en av dom där låtarna till mig sen =) Jobbigt o leta rätt på dom själv ju Oskyldig

bubbelbubbel
0

haha miiaa, du vill inte ladda ner själv ;)

Rita-S
0

3: Du menar hårdrock, metal, heavy metal, deathmetal, blackmetal eller vad? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Snuttan2
0

Emo är Spiderman när han är anfallen utav svart rymdklegg… haha. iFokus funkar riktigt dåligt just nu för mig, jag kan inte göra radbrytningar ordentligt och har tappat smiley & skriv-grejen… Är det bara jag?

Murre_Uddiz
0

#6 tack o lov xD

NOOOO hatar Lillasyster >.< klarar mig bra utan dom ^^

Snuttan2
0

Jag gillar fö Wikipedias förklaring utav emo. Emo-music: http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29 Emo-kids: http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29

[slo]
0

#5 Ja, det är väl bra? :P

Emokids, poppare, pandor… Samma pack som försöker sticka ut genom att byta namn. Utan att dom inser att dom om några är lika varandra. Är det bara jag som finner det skrattretande?

Maja
0

Blääääääää.. Mer R&B åt folket!! ;)

Murre_Uddiz
0

dra inte alla över en kam bara :P

Snuttan2
0

Det är skratt retande ;) Jag gillar south parks tolkning på goth & emo-barn :D ;)

[slo]
0

#19 Du råkar inte ha nån liten länk liggandes till den möjligtvis? Oskyldig

MinnaA
0

Slo, om du gillar lite hårdare musik så tycker jag du ska lyssna på Clutch. Länkar till två asbra låtar :O)

http://www.youtube.com/watch?v=9OHOppmnz_4

http://www.youtube.com/watch?v=Z78PjvfCVTQ

Snuttan2
0

Men slo då! Tittar du inte slaviskt på south park? Förvånad

Jag hittade inga bra klipp på YouTube nu heller.. gaah.

RubHel
0

#9 Asbra band du länkade till! :) Ska försöka hålla koll på dom.

[slo]
0

Nej Snuttan, jag gör faktiskt inte det :o Förut vet jag att det gick på mtv, men så sent så det blev inte av… Finns ju visserligen att ladda ner, men har en hel hög böcker som jag ligger efter med, samt 4 säsonger Scrubs och 1 säsong Heroes :P

Snuttan2
0

heter att lada hem sjävfallet ;) Och tid??Oskyldig Vad är det??? Oskyldig Snuttan känner inte igen begräppet *lalala* kan vara för att jag är sjukskriven å varit det i närmare ett års tid å därför kanske kan se för mkt underliga tv-program? *lalala*

Jag hade inte ens tv när jag bodde hemifrån Oskyldig Klarade mig utmärkt.

[slo]
0

Är ladan röd eller blå? Fot i munnnen

Jag kan ju säga att jag åkte till jobbet kvart över sju imorse och kom hem strax efter 20… Skulle jag parkera mig framför tvn nu skulle det inte ta fem minuter innan det svävade z här Flört

Snuttan2
0

Jag kan inte stava eller trycka på rätta tangenterna Oskyldig borde vara allmän fakta :P

Jobbar du över, är arbetsnarkoman eller hur kommer det sig att du har så lång arbetsdag?

[slo]
0

Jag har nästan en timme till stallet… Oskyldig

Snuttan2
0

Borde jag sluta skriva när jag skriver mer och mer underliga saker och inte kan läsa normalt? hum…

lisette
0

#29 jag undrar samma sak faktiskt… *flin*

[slo]
0

Vad var det nu ni missuppfattade?

Snuttan2
0

Hmm…. Är snarare vad jag inte missuppfattade :P

[slo]
0

Jag har läst igenom den meningen flera gånger nu… Och kan inte misstolka den på något sätt alls, och då brukar jag vara en jävel på det i vanliga fall :P

[slo]
0

Jag har läst igenom den meningen flera gånger nu… Och kan inte misstolka den på något sätt alls, och då brukar jag vara en jävel på det i vanliga fall :P