jag e häär *viftar med armarna* haha :P
i´m here:P
*skakar upp en tass*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
*visslar till*
Jag e här :)
/Elin

Me too 

jag med..

jag är också här =)
haha :P

Jag tror det är typ 50st som faktiskt är aktiva medlemar här på ridsport… Är rätt pinsamt att de håller fast vid siffror som blir så felvisande och inte istället väljer att visa aktiva medlemar eller faktiskt rensa bort inaktiva medlemar (vilket destuom skulle ge mer serverutrymme…).
Jag är också här. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag är här

jag hoppas att folk ser mig ngn gång ibland också.

Jag finns här :D

Vink!

hi hi jag är ju förstås också här.
och jag är här en liten stund
Jag bor också här :D ;)
Här är jag ;)

Jag är här!

Och jag me…

Häääär =D
alltid.

jag är flitigt diskuterande xD
jag sitter här också ^^
Hanna

tror många bara läser, vet att det finns många som har ridsport lagd som favorit fast aldrig är här…

och jag ^^

jag är också här ;) men det är nog många som bara läser lr bara lagt till sidan som favorit.
#20 hej hej :)

Fast man kan ju läsa utan att vara medlem… Så att folk blir medlemar å lägger som favorit bara för att läsa är jag ltie tveksam till…
Och man kan fortfarande ta bort de som inte loggar in, för forumet bör ju känna av när folk är här och inte, även om man kanske inte annvänder log-in… Så det tror jag är bs…

snuttan jag vet att det är så. de är aktiva på andra delar av ifkus men är inte aktiva på ridsport.

Fast är alla det?
Går man in och tittar under medlemslistan här så kan man ju se lätt att vissa inte alls är aktiva någon annanstans eller här, så det kan ju inte stämma så bra…

nej inte alla… vissa har sagt upp sitt medl. på iFokus men syår ändå kvar. tyvärr

Ok. Så medlemssiffran här som alla jämt är så glada/gör så stor sak utav är ren skit alltså, den stämmer inte alls, utan är rejält fel. haha.

Varför bry sig så mycket snuttan? Det gör väl inget. Dom kan ju inte ta bort dom som har sagt upp sitt medlemsskap ÄN. Men dom kanske kan det framöver. Den som lever får se. *ler*

känner samma sak, känns som det kvittar faktiskt. det är bara en siffra…

Hi hi vad bra. Nej nu måste jag koja. Mår så illa och har ont i huvudet. Men ändå är jag lycklig. Ni får veta varför någon annan dag.

Jag är understimulerad?
Tror vad som sticker mig i ögat är att siffran så uppenbarligen är väldigt fel och att folk hela tiden gör nya trådar om hur bra siffran är, vilket den ju inte egentligen riktigt är. Och jag är väll lite pedantisk och gillar att saker är korrekta och görs korrekt.

Ja, men vi är ju många medlemmar och fler blir vi. Och om det nu är så att några går ur medlemssakapet så spelar det väl eg ingen sexuell betydelse. För det är ju inte så väldigt många som går ur iaf. Sedan att några kommer då och då och bara läser dom Är ju medlemmar iaf. Många är ju nyfikna och måste bli medlemmar för att kunna läsa våra egna sidor bl a.

Har Gejsa sålt Gejsa? Är det därför hon är så lycklig, hittat ett super duper bra hem åt henne?

#39 *garv*

Ha, ha har inte stängt av än så jag har läst det där nu. Men ni får vänta och se.
;P

Jag är iallafall inte ensam om att skriva underliga saker :P

#43# Ha, ha menar du det jag skrev eller?

Nå Gejsa… Får vi veta nu då? Är nyfiken!!

*garv* Sexuell betydelse??

#45# Inte än. Ni får ge er till tåls. hehe
Ja, har du aldrig hört det uttrycket förut Sussi? haha
Jag är här och smyger, eller läser i alla fall =) Tycker man kan läsa om ganska mycket intressant =)

#48# Ok välkommen hit du tysta medlem. *ler*
#49 Tack tack, kanske ska börja göra mig lite hörd då =)

I´m here!!!!

#50# Det tycker jag gott du kan göra. 

Klart du ska bidra med lite utav det du vet :)

ja och jag håller med gejsa! =)

#53# Inte än snuttan.
#54# Klart du gör lisette.

#54 Jag med!
Hmm blev lite förvirrad här nu, snuttan skrev till gejsa eller? ;D Haha.
Men jag tar för givet att ni pratar om mig ni som skrev senare då ;D Får väl dela med mig av min kunskap i någon intressant tråd ;P

He, he jag kan ha fel. Det kan ju faktist vara så att snuttan skrev till dig Marri. Jag var för snabb som vanligt.
#58 Haha okej, ja vem vet. Du kan få ta åt dig äran om du vill =)

Nej det får du göra. 

Märker defintivt av så många :D Haha, men har det inte kommit många den senaste tiden?