Nu är hon hemma ;)
Japp, idag har jag varit och hämtat min lilla häst
Allt gick bra, i stort sett… Stannade innan Borås och kollade till henne och då hade hon klättrat över frambommen, typiskt. Men hängde bara där och "gillade läget", visserligen totalt genomsvett men lugn som en filbunke
Fick efter lite slit ur panikgrejen, bommen rasade ner på golvet och Shannon blev mycket nöjd över att vara lös igen
Sen tror jag inte hon rörde en fot på hela vägen från Borås till Säve, där hon bor nu! När vi skulle lasta ur stod hon snällt, fick knô ut henne i princip, haha!
I stallet gick allt fint, gick några varv och sen fick hon gå tillsammans med en annan häst inatt och så ska dom andra få komma in imorgon. Funkade kanonbra, dom två åt hö ur samma badkar efter fem minuter
Haha, smilisarna från STS-forumet kom med.

Sicken sööööt :D Hur gammal, och hur stor kommer hon bli?
Åååh vad fin! Grattis, måste kännas härligt :) Lycka till med allt nu. Mycket vackert namn hon hade.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ååå så fin! Grattis till den söting =)
/Elin

Grattis o Lycka till ;D Vad sööt hon är :D
Vad fin hon är! Grattis!

Härligt att det gick bra slo. Får önska dig lycka till med din egna häst.

haha, min ponny stog över bommen en gång med frambenen i kors, intrasslade i ett hönät. det var första och sista gången vi använde ett nät-hönät. x'P
men vad kul att allt gick bra, riktigt gullig bild :)
#2 Hon är tinker, 1,5år gammal. Född 25 oktober :P
Kommer bli runt 160, tror jag… Är 148 i manken och 155 över rumpan ungefär :)
#3 Namnet kommer tydligen från en flod på Irland, tycker det är riktigt fint jag med 
#9 Ah okej :) Shannon låter jättebra iaf!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

hur känns det nu då?
ja hon är jätte fin!grattis

Säger som de andra: Grattis till en jättefin häst. Hoppas temperamentet är lika trevligt som hennes utseende. Hon hade väldigt läcker man.
Lisettan, vad tror du? ;)
#13 Hon är lugn som en… Jaa… Hehe, jättetrevlig att ha o göra med :)
Tack alla! :D Det kan hända att det kommer nya bilder imorgon, ska bada, släppa ihop resten av hästarna och lite annat ;)
Håll ögonen på http://shannon.bilddagboken.se/ 
kul! :D Jättefin *dreggel* haha.
Bada? haha
Grattis :)
Ja, bada… Med slang alltså :) När vi stannade för att plocka ner henne från bommen så blev det en pöl på marken av svett… Hade inte lust att sätta igång med det nu, hon har upplevt tillräckligt för en dag stackarn :)
Muuuuuu.. ^^
Hihi.. GRATTIS gubben!! ;) Jag får änna ta mig till Göteborg nu och se henne på riktigt dårå.. ;)

#14, ojoj, skaffat bilddagbok.. Då får man väl lägga till o ha koll när du lägger upp bilder :P ^^

hoppas verkligen att du tänker visa bilder här med! *buffar*
ohh Grattis till din söta tjejen, tur jag hittade annonsen =P hehe =D berätta mer hur d går sen…
Åh vad fin hon är!
grattis och lycka till!
grattis…grattis grattis!!!

Grattis! =)
grattis!

Grattis!!

Jättefin, grattis!!

Grattis!
Hon var jätte fin! Grattis till hästköpet!
En häftig känsla att stå där med en helt egen häst…oavsett hur mga man har innan eller ej tycker jag känslan är otrolig varje gång..
åh, nu är sötnöten hemma, kunde ni inte tagit vändan häröver så jag kunde fått hälsa på henne ? :D
grattis till lyckad hemkomst, hoppas ni trivs ihop nu :D

Hej
Har också precis fått hem ny häst.Kom igår lördag.Mycket spännande.Lycka till med din

jätte söt!

Grattis och lycka till i framtiden.

Grattis och lycka till!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Återigen grattis!! =)
#34 Funkar bättre att läsa vad du vill få sagt ;)
Tack igen, alla :)

Haha, men så svårt va de väl ändå inte ;-P Ska jag säga *host*
Säger som Maja.. Muuuuuuuuu ^^
Men hon är söt. :) Hoppas allt går bra med henne.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hon är jättefin, grattis : )
Var i säve typ? Utmed den lite större vägen eller viker man in vid tappen? Typ bara dom ställena jag vet om… haha
#38 Ett par 100m innan färjan ;)
Aha, okejj : )
Vet du vart det är? :)
Inte exakta stället, men ungefär iaf : P
ett stort Grattis, vad roligt för dig! Shannon är dessutom ett jättefint namn.. =)
När ni körde henne, hade du täcke eller skydd då? undrar bara därför att jag ska köra häst imorgon och undrar vad som är bäst. Kör aldrig häst =)
Dom gongerna jag körde snöprinsen använde vi körtäcke om det regnade och va kallt. Annars inte :)
Men hon sa att vid särskilda tilfällen satte hon på lindor och matchande körtäcke (tunnt sådan) för pynt :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Grattis till din nya häst Slo. Hon är verkligen jätte fin!!!!

Härligt slo…GRATTIS till hästägarskapet :o)
Vad roligt med en unghäst du kan forma själv oxå!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Tack för ditt svar Rita - tror i och för sig att vi tänker på olika saker, jag menar att köra häst i transport =) fast det gör kanske du också?

Hon ser riktigt härlig ut, ska du rida western med henne?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Bebbe, nja det tror jag inte… Klassisk dressyr och körning blir det nog mer ;) Men får se vad hon passar till först.
#41 jag vet vart din pålle bor….