det bästa du gjort?
sitter och tittar på bilder och får lite nostalgi.
vad är det bästa du har gjort i ditt liv hittills?

jag har bott i usa ett år. jobbade som aupair. det måste vara det bästa jag har gjort i mitt liv. har verkligen fått en erfarenhet för livet….
Det bästa jag gjort hittills måste ju varit att ta körkort. Det är iaf det jag kan komma på nu..
Hmm.. Det var en krånglig fråga.. Och lite elakt att tvinga mig att tänka så här sent. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Studenten och körkortet =)

Studenten, lätt! Kommer bli svårt att slå den dagen. Men man får ju hoppas att man kanske bräcker det en dag med ett bröllop tex ;)
Bästa vet jag inte… Men absolut roligast var studenten :)
Definiera bästa :P
Gått ut nian med Godkänt betyg o komma in på Bf ;P åsså tagit travlicensen.. haha ;D
det bästa jag ahr gjort.. hm, det måste va att bli tilsammans med och gifta mig med min mann, flytta till Sverige, och slänga ut en f.d kompis helt utav mitt liv
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Det bästa jag har gjort i mitt liv va att jag skaffade Dojo och fick 2 helt underbara år tillsammans med honom!

Att jag skaffade Bus o har gett henne ett värdigt liv.

Hm. det bästa jag gjort.. ingen aning, men det ´som slog mig.. Jag har utvecklats något enormt som ryttare och fick det "bevisat" när jag red två felfria rundor (90cm och 1m) i Trögds, för det första borta, för det andra på gräs och för det tredje att det inte gått så himla bra på tävlingarna på detta år.. men däår gjorde jag väldigt bra ifrån mig =D Såå nöjd!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Jag var också på väg till Usa som au pair. Hade fått tid för intervju och de mesta pappersarbetet var klart. Men då träffade jag min pojkvän och var såååå kär så jag stannade hemma i trygga Sverige och nu snart 10 år senare bor vi i en underbar villa på landet med vår snart 6 åriga dotter och för tillfället 7 katter.
Så det bästa jag gjort vara att inte åka till USA för då skulle jag inte haft min underbara dotter.

Jättesvårt att säga vad man har gjort som just är det bästa. Men eftersom detta är en hästsajt så går ju tankarna till mina hästar. Så det bästa jag har gjort hittills är ju att rädda flera hästar från att avlivas. Bl a min gobban ju. Och han är ju evigt tacksam mot mig också.

Låter tråkigt men min är nog att komma inpå universitetet och få den utbildning jag siktat efter sedan jag var 10 år. Investering för livet.
Efter lite år till här på jorden så skulle mitt svar liknas vid lisettes, ska definitift bo utomland i ett år, helst Amerika, älskar det landet!

dagen då jag hämtade wendy<3 det var dagen jag hade väntat på i hela mitt liv..och läst varje bok omhundar på biblioteket ,hahah äntligen!

Det bästa jag har gjort är att ta körkort…det bästa jag varit med om är att träffa min man och födseln av våra söner.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
tagit studenten och ska skaffa häst
Ja du det var ju svårt! Mkt man gjort som varit" bäst" i olika åldrar…Kanske ska säga att det var när jag åkte hem från Umeå en helg o överraskade min dåvarande pojkvän, numera man, och äldsta grabben blev till!!!
det bästa jag har gjort e nog att jag har börjat med hästar :D

att ta roger på foder. körkortet är väl också rätt bra samtidigt som jag blir rätt arg på mig själv för jag tar gärna bilen överallt och blev nästan irriterad när jag itne kunde ta bilen till skolan idag. studenten har ju iten varit än men om två veckor och en dag, så då kan man kanske lägga till det i listan;)
Uppträda i skolan:P Nä, vet ej..

Att bytt skola, där jag inte mobbas mer!
(stolt)
Och att jag blev medryttare på Uno, (kontaktade Eve)

Eh… Jag har nog inte gjort något bra… =)

Det bästa jag har gjort för mig själv var nog att jag köpte Mirre. Och att jag inte var lika fördomsfull som alla andra, för då skulle jag aldrig ha blivit kompis med min nu allra bästa vän :D

öhm, blir alltid glad när jag vinner tävlingar.. (A) att vinna KM var rätt kul xD
Att få chansen att ha bastih på foder…
Vila i frid gubben..
Att få chansen att köpa Nisälla <3
Att min underbara pojkvän blev min <3 :)
Att klara moppekortet.
Att vara så stark som jag innerst inne alltid varit, även om jag sj inte trott det.
/Elin

- Fött mina två barn
- Äger ett eget hus
- Överlevde operationerna
- Att följa min egen väg och inte låta andra styra vad jag ska göra.

Det bästa jag gjort är absolut att jag följde med min sedan 11 år bortgångne Pappa på cykelsemmester, vi tog oss från Skåne till Arvika och sen runt Vättern och tillbaks hem. Det blev 125 mil fyllda av skratt, svordomar och många roliga episoder, Detta är jag jätteglad att jag fick uppleva med min älskade Pappa, jag har alltid varit en "Pappas flicka"
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst