(S) Schleich hästar/ryttare/hinder mm..
Nu har jag tyvärr insett att min kära lilla samling av hästar , föl ,dressyr staket, hinder och ryttare bara ligger i en låda och tar plats. Helst vill jag sälja allt i ett paket.
Det finns:
22 hästar(kolla vilka på bilderna)
4 ryttare med deras tillbehör som sadel, träns , täcken och ett par benskydd(dock så saknas ett täcke och dressyrsadeln)
Hinder
Dressyr staket
Skriv gärna om ni är intresserade så kan vi komma fram till pris osv sen! :)
Vad skulle du ta för alltihop i ett paket? (Om det inte blir alltför dyrt ska jag säga till min kära mor, min födelsedag närmar sig ju faktiskt… ^^)
Jag skulle gärna vilja ha ett par hästar och ryttarna + alla ridgrejer till :) jag har ju själv en liten samling och har ju då readan några av hästarna :D
jag skulle villja köpa alla hindder och dresirbannan
#2 Har du något förslag?:) Har ju lagt ner en del pengar på allt , men samtidigt är det använt och på vissa hästar så ser man det lite. Lite repor på några av hästarna men ingeting som lostnat.
#3 och 4 Skulle ju helst vilja sälja allt på en gång. Men om det inte blir något med Joanna Li så går det bra :)
Hej! :)
Såg på bilden överst och undrar vad du vill ha för nummer: 1 2 3 5 6 7 8 9 11 14 15 18 19 22 ? ^^
Samt dressyrbanan, sadlarna o träns + ryttarna!
Jag kan köpa allt det du visar också! :D Vad kostar det?
Jag backar nog ur, det fanns så många andra intresserade som säker vill ha dem mer… :)
#8 okej tack endå :)
#6/7 Vad kul :) 1000kr för allt , känns det lagom?
Nypris för allt detta i affär skulle bli ca 2200 kr.
jag hoppar de med jag har 356 schleich redan :D
Okej :)
Hur mkt vill du ha för hindrena och det ljusaste fölet?
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Det skulle kunna gå för 1000 kr :'D
Ska tänkalite? ;)
#13 Jag har mejlat dig så kan vi hålla kontakten där istället :)
kolla vad dom ger på blocket där finns stall 10 hästar m.m för 800kr